Μια μέρα μετά τον Ισχυρό Σεισμό στην Ιαπωνία

Μία ημέρα μετά τον ισχυρό σεισμό μεγέθους 6,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που έπληξε την Ιαπωνία με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους εννέα άνθρωποι και να τραυματιστούν περίπου 800, νέα σεισμική δόνηση καταγράφηκε στην νήσο Κιούσου.
Σύμφωνα με το Αμερικανικό Γεωλογικό Ινστιτούτο η δόνηση υπολογίζεται στους 7,1 βαθμούς της κλίμακας Ρίχτερ, ενώ έχει βάθος επτά χλμ.αλλα ιστιτουντα μιλουν για 7,4 και αλλα για 7,9
Λίγα δευτερόλεπτα μετά τον ισχυρό σεισμό οι τοπικές αρχές εξέδωσαν ειδοποίηση για τσουνάμι.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές ή θύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.