Η ΑΦΗ ΟΙ ΛΥΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ
/4
22-23/4 ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΜΑΙΟ
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΝΑΣΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΑΥΡΟ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ
ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΓΙΝΕ
ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΩΡΕΣ Η ΓΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ
ΤΙ ΟΜΩΣ ?
Θα παραθέσω μια άποψη μου
Όντως κατι συνέβη,,,εκείνες τις μέρες μέχρι και σήμερα το πρωί
πολλές επισκέψεις ηγετών ,,,στη γαλλια στην τουρκια στην ελλαδα στο ισραηλ
δηλωσεις τελεσιγραφο του β,κορεατη...και ξαφνικα ολοι στο ανοβερο 
να μου πειτε ειναι προγραμματισμενες
ναι ετσι ειναι ,,οπως και η αφη και οι λυριδες
ομως οι σεισμοι την τελευταια εκεινη βδομαδα
μεγαλοι, εντονοι, πολυνεκροι, μεχρι έκρηξη ηφαίστειων
αυτα δεν προγραμματιζονται μας εχουν μαθει και εν μέρη,, ίσως,,
η μαυρη σκια ???στη σεληνη??
Εγινε κατι πολυ μεγαλο με την αφη,,,,
Ειχαμε μαζικη εξοδος αποστατων και γυρω απο την γη συμμαχους των
απο την γη δε μαζεψαν υπερβολικη ενεργεια ,,απο τα εγγατα της γης
ηφαιστειων και μαγνητικου πεδιου της γης για να επιτυχουν
την μαζικη εξοδος .μιας που ειχαν μαζευτει εδω μετα
το χασιμο της μαχης στο πλανητη αφροδιτη
Ειχαν φυσικα καμουφλαριστει με ανθρωπινο
μανδυα πολλοι γηινοι αποστατες εκτως των συμμαχων τους
ολοι εβρεθησαν και εφονευθησαν
ΥΠΑΡΧΟΥΝ χιλιαδες πτωματα αποστατων στις βασεις και
στο διαστημα σπαρμενα ..στους διαδρομους
και πυλες που ειχαν ανοιξει για εξοδο
ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΦΟΝΕΥΘΕΙ
οι υπόλοιποι που γλητωσαν επεστρεψαν
στην γη και εχουν κρυφτει εντρομοι
θα βρεθουν και οσο καμουφλαριζμενοι και αν ειναι θα θανατωθουν
για αυτο που εχουν κανει στην ανθρωποτητα
ακομη και αυτοι που συνεργαστηκαν μαζι τους
Ηταν επιτακτικη αναγκη γιατι αυτα τα
εκτρωματα θα
μολυναν και αλλους πλανητες με
τους ιους της πλανης και θανατου
Προηγουμενος ΕΙΧΕ καθαρισει το μαγνητικο πεδιο αραχνη στη γη
με τις πλανες τους
Υπηρχε μια επιφυλαξει αν ειχαν κανει κατι κρυφο
που θα εκανε κακο στο πλανητη
χρονοδιαστρεβλωθηκε για λιγο η ενεργεια
του ηλιου ,,ας πουμε ο χρονος
για να υπαρξει ασφαλείς η μαχη και η εκβαση
ΣΤΗ ΓΗ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΑΡΧΊΣΟΥΝ ΝΑ ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ
θα αλλαχτούν πολλά απο οτι υπήρχαν και εγκλώβιζαν
την αλήθειά και την δικαιοσύνη
μια μικρή διαταραχή θα υπάρξει στο φλοιό της
γης απο τις μαγνητικές αλλαγές που έγιναν άλλα και για
άλλα πράγματα ,,όπως για ψάξιμο λαμογιων
ηηη συνεργατών,, καθως και βάσεις τους ,κριμένες
Αϊτή ήταν η άποψη μου θα κριθεί
αν τα γεγονότα γίνονται
στη γη πολυυυ σύντομα ανθρώπινα
Δεν υπάρχουν σχόλια