Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ
Και η τράπεζα του Θεού η Goldman Sachs συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο 5 δισ. δολαρίων καλείται για την «εξαπάτηση των αγορών»
με την πώληση σε δεύτερο χέρι ενυπόθηκων στεγαστικών δανείων.
Όπως αναφέρει η απόφαση του δικαστηρίου,
η Goldman Sachs παρείχε ελλιπή και διαστρεβλωμένη ενημέρωση
για την ποιότητα των προς πώληση ενυπόθηκων στεγαστικών δανείων,
«οδηγώντας σε λανθασμένες αποφάσεις τους υποψήφιους αγοραστές. (επενδυτές)
Εδω αν δεν πηγαινε τα βαθιά μεσανυχτα ο,,,, ιωαννης ο τραπεζοφορος ,,,
δεν ξερω αν θα έφευγαν
οι υπάλληλοι ηη θα εμεναν???
φαίνεται οτι ειχαν στριμωχτεί πολύ για τα κόκκινα μεν ,
,αλλα αναδιορθωμενα και πληρωμένα απο τον λαο δε ,δάνεια
εργα και ημερες του ιωαννη του τραπεζοφορου
προστιμα και τετοια εδω δεν εχει,,,ουτε κατοπιν συμφωνιας
Αρα Ο επόμενος γύρος θα γίνει στην Ουάσιγκτον, στις 15-17 Απριλίου στο περιθώριο της εαρινής συνόδου του «Ταμείου».
Ο Απρίλιος για την «αριστεροανελ»κυβέρνηση μας θα είναι πολύ δύσκολος. παρολο που χρησιμοποιει τα υβριδικα αυτοκινητα του ΓΑΠ και τις ανανεωμενες καρεκλες τοτε απο την συμμαχια των μομπιιλιτι
Δεν υπάρχουν σχόλια