Β. Κορέα: Αποτυχημένη απόπειρα εκτόξευσης βαλλιστικού πυραύλου

Β. Κορέα: Αποτυχημένη απόπειρα εκτόξευσης βαλλιστικού πυραύλου

Η Βόρεια Κορέα επιχείρησε για δεύτερη φορά να εκτοξεύσει βαλλιστικό πύραυλο μεσαίου βεληνεκούς και, όπως φαίνεται, η δοκιμή απέτυχε εκ νέου, ανακοίνωσε σήμερα το νοτιοκορεατικό Υπουργείο Άμυνας. 

Σύμφωνα με αξιωματούχο του υπουργείου στη Σεούλ, ο Βορράς εκτόξευσε έναν πύραυλο Μουσουντάν από την περιοχή Γονσάν, στην ανατολική ακτή. Ο πύραυλος «έπεσε μερικά δευτερόλεπτα μετά την εκτόξευσή του και συνετρίβη, καθώς, όπως φαίνεται, ήταν μια αποτυχημένη δοκιμή».

Σύμφωνα με τη Σεούλ, η δοκιμή πραγματοποιήθηκε κατά τα φαινόμενα με πύραυλο Μουσουντάν, βεληνεκούς περισσοτέρων των 3.000 μέτρων. Ο πύραυλος αυτός είναι ο ίδιος τύπος πυραύλου που πιστεύεται ότι χρησιμοποιήθηκε σε άλλη δοκιμή νωρίτερα αυτόν τον μήνα


Άραγε  σε ποσους στρατηγους και επιστημονες θα παρει τα κεφαλια ????
Δεν λει να καταλαβει ,οτι δεν πεφτουν γιατι δεν ειναι ενταξυ  οι πυραυλοι ,
αλλα γιατι καποιοι αλλοι δεν το επιτρεπουν ..
Οσο και να θελει να παιξει τον αντιστασιακο δρακο
που δεν εντάσσεται στην συμφωνία ,παράδοσης της γης ,από τα ερπετά και διαχειριστές ,
που τοσους αιώνες, την μολυναν με τα καθοδικά πειράματα τους ,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.