ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
Η ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΕΊ,ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΉΞΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ο σκοπος ειναι να δημιουργηθεί,ενωση των ανεργων και ολοι μαζι να φωναξουν οτι ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,η ανεργια δεν ειναι θεμα των φτωχων αλλα αποφαση των πλουσιων ,,,,, ,,,,,,,,,
Η ενωση των ανεργων διδει ΔΥΝΑΜΗ και δυνατοτητα να δουμε τον συνανθρωπο μας σαν υπαρξη και οχι με τα ξερα μαθηματικα των ανακοινώσεων,,,
δεν εχουμε δυνατοτητα επιλογων σε ζωες ,,μια εχουμε αυτη και αυτη μας την κλεβουν,γιατι ετσι αποφασισαν καποιοι ...
δεκα χρονια μνημονιων σχεδων και ενας που ηταν τοτε 30 τωρα ειναι 40 ...χανεται η γενια χανεται η υπαρξη μας ,,,
ΜΗΝ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια