ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΕΧΩΝΤΑΣ ΕΥΘΎΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ,,ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟ 60% ,,,,ΑΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΌ..ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ,,ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΎΝ ΑΤΟΜΑ , ΜΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ,ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΉΤΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ,,,ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ
Η ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΕΊ,ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΉΞΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ο σκοπος ειναι να δημιουργηθεί,ενωση των ανεργων και ολοι μαζι να φωναξουν οτι ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,η ανεργια δεν ειναι θεμα των φτωχων αλλα αποφαση των πλουσιων ,,,,, ,,,,,,,,,
 Η ενωση των ανεργων διδει ΔΥΝΑΜΗ  και δυνατοτητα να δουμε τον συνανθρωπο μας σαν υπαρξη και οχι με τα ξερα μαθηματικα των ανακοινώσεων,,,
δεν εχουμε δυνατοτητα επιλογων σε ζωες ,,μια εχουμε αυτη και αυτη μας την κλεβουν,γιατι ετσι αποφασισαν καποιοι ...
δεκα χρονια μνημονιων σχεδων και ενας που ηταν τοτε 30 τωρα ειναι 40 ...χανεται η γενια χανεται η υπαρξη μας ,,,

ΜΗΝ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΦΟΥ  ΕΣΥ  ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΕΣ  

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.