Το ποντικι....και η κομμένη διαφήμιση

ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙη διαφήμιση από την Ελλάδα κόπηκε
γιατί ο αληθινός λόγος ήταν αυτός
δηλαδη 
αντιστραφηκαν οι ρολοι 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.