Αναρωτηθεις δε...μηπως κανω λαθος ;
αναρωτιθεις δε ,,,μηπως κανω λαθος ,,..
------μηπως βρηκε μαρκουτσι και κοσμο και μπηκε ??
------μηπως εχουμε συμπραξη κομματων ??
------μηπως συμπλευση αποψεων ???
------μηπως του ειπαν ..οτι εδω μιλα ελευθερα ,,, δεν εχει ποντιους ,,αρμενιους,, μικρασιατες ???
------μηπως ..μηπως ,,,μηπως ,,μπα αυτος παχυνε λεει .απο τοτε που ειπιε τον ποντο τον ευξεινο το λεει και το ασμα
και ξαΦνικα ΝΑΤΟΟΟΟΟ ,ΟΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟς,,,που εκανε το συνεδριο ,,,
Ο Ν.Φίλης στο συνέδριο της ΝΔ:
«Μόνο ένα ανασυγκροτημένο δημόσιο μπορεί να σώσει τη χώρα» -
Και ολιγον απο την ομιλια
O υπουργός παιδείας του συριζα ,ΝΦιλης
,,,,,,,Χαιρετίζοντας το 10ο τακτικό συνέδριο της ΝΔ ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης αναφέρθηκε στην κρίσιμη διαπραγμάτευση για την αξιολόγηση επισημαίνοντας πως η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί ότι θα εφαρμόσει ό,τι έχει συμφωνήσει, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. -δηλαδη ..Οτι λεει και η ΝΔ
«Όλοι έχουμε τις ευθύνες μας αλλά όχι της ίδιας βαρύτητας.
ΚΑΡΦΙ Ηηη ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΡΟυΦΑΚΗ ΚΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ομιλωντας σε συνεδριο αλλου κομματος ????
Όποια πολιτική δύναμη με ρεβανσιστική διάθεση αναζητά επιβεβαίωση στο παρελθόν δεν βοηθά τη χώρα» τόνισε ο κ. Φίλης ,,,,,,, χμμμ ...τωρα μας το ξεκαθαρησε πληρως
τονίζοντας πως «μόνο ένα ανασυγκροτημένο και ανανεωμένο δημόσιο, φιλικό προς τον πολίτη, που θα δίνει ρόλο στις επενδύσεις και την ιδιωτική οικονομία μπορεί να σώσει τη χώρα». μαλιστα αρχηγε ,,,,,τωρα εισαι στο κομμα μας... σκεφτηκαν τα μελη του συνεδριου ,,τα ιδια λεμε και εμεις ξεπουλημα.. για να φατε τωρα ,,εμεις καλα τρωμε
-----μηπως τρωμε δουλεμα τελικα
πηγη σηματωρος
Δεν υπάρχουν σχόλια