Η σινικη θαλασσα ανοίγει τον ασκο

Η σινικη θαλασσα ηταν ο τελικος σκοπος της καμπαλ
που κυβερνα με τους υποχειριους κυβερνητες τους τον κοσμο,,
Απο εκει περνουν 5 τρις σε δολαρια εμπορευματων,,
οποιος ελεχει αυτην την θαλασσα και αυτο τον κολπο
ελεχει ολο τον δρομο του ειρηνικου

Οι κινεζοι αρχησαν να κατασκευαζουν τεχνητά νησια εκει..
πραγμα που εφερε .συχνες αντιπαραθεσεις /με την ιαπωνια
και γυρω χωρες  ,
,που η αμερικανικη κυριαρχια επκρατει

Ομως ξαφνικα με μια αποφαση της διεθνης κοινότητας
και κατοπιν πιεσεων με το ετσι θέλω των κινεζων
η ιαπωνια εκανε φαινεται πισω και μάλλον
τα βρηκαν κρυφα .

Η αμερικανικη κυβερνηση που διαφεντεβεται
 απο την γνωστη συμμορια
εκανε μια συμφωνια με τις φιλιππινες κατοπιν
 καποιων τρομοκρατικων επιθεσεων και εξεγερσεων
με την κυβερνηση των φιλιππινων σε στρατιωτικο
επιπεδο

Ετσι ξαναπηρε παλι  η ΗΠΑ ,τις βασεις που ειχε χασει
Τις ξανα εξόπλισε και με κοινες ασκησεις. με τους φιλιππινεζους
προχωρει σε πτησεις πανω απο τα τεχνικα νησια των κινεζων,που
τα θεωρει δικο της εδαφος

Οι κινεζοι ,,αυτοματα ενεργοποιησαν την συμμαχια με την ρωσια
οποτε δρουν πλεον στην περιοχη και ρωσικα μαχητικα,
Προσφατα δε ,,,ειχαμε ενα θερμο επεισοδιο με ρωσικα μαχητικα
 και αμερικανικα πλοια..που συμφωνα με τον καρτερ και κερυ
,,αν ηθελε η αμερικη τα εριχνε,,,,
μαλλον μπλοφαραν  για
να ισορροπισουν το φτιασκο της βαλτικη ,με το  σαντε χουκ
και να αναπτερώσουν το ηθικο των ναυτων των ΗΠΑ

ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ,,,εφτασε ,να φανει η ουσια
που την ετοιμασια εξοπλισμών, την ελεγαν ειρηνη ,,,
θα υπαρξουν μετωπα σε πολλα επιπεδα ,,,στην βαλτικη ,αιγαιο
τρομοκρατικες επιθεσεις σε ολα τα μετωπα,,,,,αποσταθεροποιηση
των ηγετων ειδικα των μπρινκσ και ειδικα μεσα στην ρωσια,,,

ο σκοπος ολων ..ειναι για τον ελεχο του κολπου της σινικης




Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.