Στα «δικαιωματα τους » οι πυροσβέστες
Οι διαδηλωτές έκαναν πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Εσωτερικών και στη συνέχεια στη Βουλή. Μεταξύ αυτών είναι η ομογενοποίηση προσωπικού με την ένταξη των πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης στο μόνιμο προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος, η απορρόφηση των επιλαχόντων επιτυχόντων του διαγωνισμού πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης, η ένταξη των συναδέλφων του 2009 στον πίνακα επιτυχόντων πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης, η διατήρηση του θεσμού του συμβασιούχου πυροσβέστη και η χρονική επέκταση της σύμβασης των εποχικών υπαλλήλων.
Φέτος ας τονιστεί ΕΙΧΑΜΕ ΒΡΟΧΕς ΠΟΛΛΕς ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΕς ΖΕΣΤΕς ΑΠΟ ΝΩΡΙς ΟΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΑ ,,,,ΚΑΙ γεμάτο μετανάστες που ανάβουν φωτιές για τις ανάγκες τους,σποτ .φειβολαν ενημερωσης .δεν μετρανε ,,,,,
Δεν υπάρχουν σχόλια