Συνευρεση γιουρογκρουπ πρεπει πρωτα προληπτικα μετρα να λαβουμε

Δυστυχώς τα δώσαμε όλα

οι θεσμοί μετά το γιουρογκρουπ δήλωσαν οτι σε μια συνεύρεση παντα ειναι αναγκαιότητα  «προληπτικών μέτρων».οσο κιαν οι κυβερνώντες δήλωναν με απόφαση της ελστ και αξιολογήσεων ότι είναι καθαροί και υγιείς 

Παρά τα ευχολόγια των θεσμών για την πρόοδο του ελληνικού προγράμματος και τις διαβεβαιώσεις του Μαξίμου που ξόρκιζε τις «έξτρα» μεταρρυθμίσεις, το Eurogroup της Παρασκευής επιβεβαίωσε με τον πιο δραματικό τρόπο πως η αξιολόγηση και η όποια συζήτηση για την ελάφρυνση του χρέους περνά πρώτα από την έγκριση «προληπτικών μέτρων».

Τα λεγόμενα μέτρα έκτακτης ανάγκης θα πρέπει όχι μόνο να συμφωνηθούν, μεταξύ των εκπροσώπων των δανειστών και των ελληνικών αρχών, αλλά και να νομοθετηθούν εκ των προτέρων, και μάλιστα θα αποτελούν μέρος ενός μηχανισμού που θα ενεργοποιείται αυτόματα, σε περίπτωση που δεν θα επιτυγχάνονται οι συμφωνημένοι στόχοι…
Αυτό ξεκαθάρισε ο Γερούν Ντάισελμπλουμ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του Eurogroup στο Άμστερνταμ. «Αν έχουμε το πακέτο χρειάζεται και τα προληπτικά μέτρα για να το στηρίξουν αυτό θα έχουμε ένα νεο Eurogroup την Μεγάλη Πέμπτη» συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.