ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΗ 68
Η Γαλλία έχει ξεσηκωθεί,,από άκρου σε άκρων,,,οι Γάλλοι πολίτες νιώθουν ότι είναι εγκλωβισμένοι. όπως όταν είχαν καταληφθεί .από τους Γερμανούς το Β,Π, πόλεμο
Η μέχρι τώρα πορεία έχει δείξει ότι η Γαλλία ζει εδώ και 6 μήνες και μετά απο του βομβιστικού επεισοδίου σε ενα στρατιωτικό νόμο..
Το όλο ξεσήκωμα του γαλλικού λαού, θυμίζει τον μαη του 68 ,Τότε ως γνωστό πια το ολο ξεσήκωμα το είχε κάνει η ΣΙΑ για να εδραίωση την θέση του δολαριου και της FED...
ο Ντεκολ ηταν ο στόχος, αφού ήταν αυτός ,που αντιτίθεται τότε σθεναρά, στην επικράτηση του χάρτινου δολαρίου χωρίς αντίκρισμα και φυσικά την επέκταση της fed στην ευρωπαϊκή ηπειρο ...που σίγουρα ήξερε τον πάντα πρόθυμο τρόφιμο της fed...και την βρετανική επιρροή
Η κατάσταση στην Ευρωπη ειναι πολυ εκρηκτική ,,εν οψη του Βρετανικου δημοψηφισματος για έξοδο απο την ευρωπη ,,και αμέσως μετά στην ισπανια
Έκρυθμη κατάσταση αναμένεται και σήμερα στη Γαλλία με τους «Άγρυπνους» πολίτες να ξεχύνονται και σήμερα στους δρόμους της χώρας και τον Γάλλο πρόεδρο, Φρανσουά Ολάντ, να τρέμει τον ίδιο του τον λαό που αντιδρά στην περιβόητη εργασιακή μεταρρύθμιση.
Το γεγονός ότι η γαλλική κυβέρνηση επιβίωσε της πρότασης μομφής την περασμένη εβδομάδα, έχει προκαλέσει ακόμη περισσότερη δυσφορία στον γαλλικό λαό.
Το κίνημα της «Νύχτας των Όρθιων - Άγρυπνων» έλαβε σάρκα και οστά ύστερα από την απόφαση της κυβέρνησης Ολάντ να περάσει το νόμο της εργασιακής μεταρρύθμισης θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα μειώσει τον δείκτη της ανεργίας στη χώρ


Δεν υπάρχουν σχόλια