Η ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ ΔΕΝ ΈΠΕΣΕ ΜΈΧΡΙ ΣΤΙΓΜΉ ΣΤΗΝ ΜΠΛΌΦΑ

     

 Μεχρι στιγμης ,η μπλόφα του Σοιμπλε και των κέντρων ,όπως δήλωσε εχτές από την Αυστρια ο υπουργός εξωτερικόν Κοτζιας ,,,δεν έχει πιασει.....
       Επίσης ,,από δηλώσεις Καμμενου οσο καμμενος κιαν είναι δεν λέει ότι η Ελλάδα έφυγε από τα μνημόνια ,,,
       Ουτε ο Δραγασακης [ο κυβερνών και υπογράφων πέρσι και φέτος] εχτές σε ομιλία του στο σωματείο ορκωτών λογιστών ειπε το ίδιο ακριβώς με τον εταίρο Καμμενο 
       Περίμεναν ηηη ειχαν στα σκαριά ηη εχουν  ,,μια εσωτερική ανωμαλία κάποιοι,,,ΗΗΗ όπως το 2015 τέτοια εποχή,,,, Αδιέξοδο λόγω επιβολής με το έτσι θέλω του Σοιπλε στα κράτη της ΕΕ  ,, για να παρατεινουν την αξιολόγηση πέραν των βρετανικών και ισπανικών εκλογών ..
      

 Φετος οχι δεν εγινε ???αλλα και κρατη παραδοσιακά της γερμανικής ΕΠΙΡΡΟΗΣ  αντιτάχθηκαν στο Σοιμπλε ,,με πρώτους  Ολαν ,, Ρετζι,,αυστριακους πορτογαλους ουγγρους μεχρι και οι φιλανδοι έμμεσα 
        ΉΘΕΛΑΝ  να παραταθεί η αξιολόγηση ωστε να στεγνώσει το κράτος απο χρήμα,,μεχρι τελος ιουνιου ,, 
Σχετική εικόνα         ΕΤΣΙ  αν το αποτέλεσμα  στην βρετανια  ηταν ...υπερ της εξόδου ,,θα βαραγαν πτώχευση στην Ελλάδα και θα  φόρτωναν όλα τα κακά του πλανήτη σε εμάς ,,,,,,
          ΤΏΡΑ φυσικά τα <<κεντρα>> θα πιέσουν με άλλη οδό,, αφού η αξιολόγηση δείχνει να περνάει,,,,καθόλου τυχαίοι οι αλλοδαποί <<μεταρρυθμιστες>> που συνελήφθησαν σαν διαδηλωτές  ηηηη  καποιο θερμο ηη τυχαίος τάχα αστάθμητος παράγοντας,,, 
            ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΣΤΑΎΡΩΣΗ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΜΑΣ ,,μεχρι στιγμης ,,δεν εχει πεσει στο τραπεζι,,δεν προλαβαινουν ,,,εχουν βρετανια ισπανια στον αερα και ελλαδα ???ολα μαζι ειναι εξίσωση δύσκολη εκτός ,,,απο κάτι υπερβολικά άμεσο για εδω ,,,
              Κατι έγινε και πολύ ξαφνικά,, άλλαξαν οι ροές ,,το φυσανε καποιοι και δεν κρυώνει ,,Διακρίνεται στην αμηχανία της κυβέρνησης ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ ΤΙ ΚΆΝΕΙ ΚΑΙ ΛΈΕΙ και αντιπολιτευσης ΠΟΥΑΥΤΟΙ,, ΚΙΑΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ .. Οπως κάρφωσε τους πάντες   <<ο πρόεδρος Λεβεντης>> ,,είναι αφελές να πιστέψουμε ,,οτι μονο αυτουνού το είπαν ,<<<<μου είπαν πριν εισέλθω στη βουλή απο άνωθεν ,,οτι ο τσιπρας ψηφιζει και πεφτει>>>>


εχτές μια παράξενη είδηση 

ΕΚΤ: Θα διεξάγει 

ολοκληρωμένες αξιολογήσεις σε τέσσερις τράπεζες το 2016

- Abanka d.d. (Σλοβενία),
- Akciju sabiedrība «Rietumu Banka» (Λετονία),
- Banca Mediolanum S.p.A. (Ιταλία),
- Citibank Europe plc (Ιρλανδία).
οι δυο πρώτες τράπεζες φτιάχτηκαν απο την γερμανια για ξέπλυμα χρήματος ,,όπως είχαν πει τότε για τις κυπριακές τράπεζες ,,κλέβοντας  ετσι  τις καταθέσεις από την Κυπρο και έκλεισαν τις τραπεζες ,,αλλα και το κράτος σε περιπέτειες 
Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΆΝΩΝ ο παραιτηθείς πάπας την είχε κανει δώρο σε γερμανο διοικητή [μεδιολανοι ]
και η άλλη η γνωστή σιτι μπανγκ της Ιρλανδιας που φτωχευσε το κρατος ,,,,

καροτσάκια της Μερτσέντες 


        Η ξαφνική αλλαγή του ΔΝΤ ,,απο εκεί που έκανε οτι ήθελε σε συνεργασία με μερκελ σοιμπλε μαζι με ΗΠΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ 
κάτι τελικά έχει αλλάξει στη παγκόσμια σκακιέρα των χαρτιών που το λένε χρηματοπιστωτικο καθεστώς 
και μάλλον όπως φαίνεται οποίοι υποστήριζαν αυτο το καθεστώς κλεψιάς και αρπαγής των  κρατών  και λαών,, σύντομα θα λογοδοτήσουν ,,,,
και όσοι υποστηρίζουν ακόμη,,με κόφτες και χαρτοκόπτες ...
.με ενα χαρτοκόπτη κάνεις πειρατεία στο πλανήτη ,,,,,,,,,ως πότε πια;;;????????

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.