ο σοιμπλε μονος στην ΕΕ εναντιων ολων

Αυτοπαγιδευμένος στην 

επιμονή του να παραμείνει 

το ΔΝΤ στο τρίτο πρόγραμμα 

φαίνεται πως βρίσκεται 

ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

 Η πλειοψηφία των εταίρων 

του ζητά να ανοίξει άμεσα 

η συζήτηση για τη βιωσιμότητα

 του ελληνικού χρέους.

Για τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε 
το σημερινό
 Eurogroup θα είναι 
μια ιδιαίτερα μεγάλη δοκιμασία
. Σε αυτό συμφωνούν όλοι οι παρατηρητές 
των εξελίξεων με βάση τα φειδωλά αλλά
 ξεκάθαρα μηνύματα των τελευταίων ημερών
  ανταποκριτής στις Βρυξέλλες της 
Δυτικογερμανικής Ραδιοφωνίας (WDR).ειπε,
 «Είτε θα πρέπει να δυσαρεστήσει το κόμμα 
του υποχωρώντας στις πιέσεις του ΔΝΤ και τη Κομισιόν,
 είτε τους ευρωπαίους εταίρους του, 
που στην πλειοψηφία τους -
 πλην Φινλανδίας, Αυστρίας και Πορτογαλίας –
 ζητούν να ανοίξει από τώρα η συζήτηση για το χρέος.

ο Ιταλος πρωθυπουργός την περασμένη 
βδομάδα δήλωσε οτι καλό είναι η γερμάνια 
να κοιτάξει τα του οίκου της ,,
που παρά την ανακεφαλαιοποιηση 
των γερμανικών τραπεζών με πάνω 
272 δις δεν ξέρουμε ακόμη επίσημα 
αν φτάνουν να τις καλύψουν 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.