Η ΝΕΑ ΡΟΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ
Η ΝΕΑ ΡΟΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ
| ο κανταφη νεκρος |
ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΙ <<ΤΕΡΑΤΑ >>
ΕΔΩΣΑ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ,,ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ,,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΎΝΕ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΈΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΣΑΝ ΔΕΣΦΑΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,,,,,
![]() |
| οι νικητες της γιουροβιζιον στην ελλαδα |
ΣΑΚΟΥΛΙ ΤΟ ΣΑΚΟΥΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΆΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΚΛΠ ,,ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑΤΊΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΙ ΠΕΡΝΆΝΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΠΙΒΆΛΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΡΟΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ
ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΔΑΜΕ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΙΣΜΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ
ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΑΝΑΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΦΙΕΣΜΕΝΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ,,,,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ,,,,ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ,,ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΡΟΗ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΤΥΛ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ μα οι ανθρωποι ειναι ανθρωποι ΑΡΑ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ,,,ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΥΤΑ???ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ???
ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ....ΙΔΕΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ,,,,,,,
μπλουμ μπιν για αλλους ,,,,ψευτικη εικονικοτητα για αλλους ,,,,,,
ΑΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ,,,σκεφτητε τωρα στους ουρανους να βλεπουμ αγιους και οραματα συλλογικα τι εχει να γινει ανα το κοισμο
ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΡΑΤΟ ΨΕΜΑ
εδω οχι χρειαζεται απλα λογικη του ορατου του <<φαινεσται >>
αλλα καταστροφη των παντων
μπερδεμα μεταξυ ορατων και αορατων ,,,,,,,
ασε που μας εδειξαν απο που θα αρχισει η ΡΟΗ αυτη ,,,,μα απο την ερικσον και θα χρησιμοποιηθει μεταξυ των κατω χωρων που τυχαια εχουν ανοδο της ακροδεξιας ..που ....ωωω τι τυχαιο στην ουκρανια εβαλαν εναν τετοιο ..και ωω τυχαιο ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ,,,,,...
για να σκεφτουμε οτι ,,ο κοσμος να βλεπει
<<ιδεογραφηματα >>απο πολεμικα αεροσκαφοι της ρωσιας να πεταν στην ουκρανια ηηη στις κατω χωρες????/ασχετα αν τα ρανταρ δεν θα τα πιανουν ......


Δεν υπάρχουν σχόλια