Η ΝΕΑ ΡΟΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ


Η ΝΕΑ ΡΟΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ 

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΊΑΣΕ ΠΟΤΕ
Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΝΤΑΦΙ ΝΕΚΡΟς
ο κανταφη νεκρος

 ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΙ <<ΤΕΡΑΤΑ >>
ΕΔΩΣΑ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ,,ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ,,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ 
ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΎΝΕ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΈΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΣΑΝ ΔΕΣΦΑΤΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,,,,,

οι νικητες της γιουροβιζιον στην ελλαδα 

ΣΑΚΟΥΛΙ ΤΟ ΣΑΚΟΥΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ 


ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΆΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΚΛΠ ,,ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑΤΊΣΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΙ ΠΕΡΝΆΝΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΠΙΒΆΛΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΡΟΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ 


Σχετική εικόναΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ  ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΟΥ ΔΙΑΓΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ,,,,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ  ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΝΕ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ 



ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΔΑΜΕ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΙΣΜΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ 
ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΑΝΑΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΦΙΕΣΜΕΝΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ,,,,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΤΕΡΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ,,,,ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ,,ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΡΟΗ 

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΟΝΣΙΤΑΡΟΗ ΚΟΝΣΙΤΑ ,,,,ΤΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ,,ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΠΟΥ ΑΠΟΧΤΑΝΕ ΚΛΕΦΤΙΚΗ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ,,,ΣΑΝ  ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ,,,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ,,ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΝΩΝΟΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ αρα καποιοι μας πεταξαν την πεπονοφλουδα περι ατομικα για να φυγει απο την μεχρι τωρα συλλογικη σκεψη ,,,,κατι σαν ατομικο ρομποτ που αγοραζεται και αναπαραγεται απο το εργοστασιο παραγωγης απροσωπο .....ΕΤΣΙ ΠΕΡΑΣΕ ΔΙΑ ΝΟΜΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑΚΡΑΤΗ ΠΕΡΙ ΠΡΩΤΥΠΟ <<ΚΟΝΣΙΤΑ>>εδω περνει αναλυση και αλλη αλλα ο σκοπος ειναι τι περασαν φετος εξξαλλου και πολλα εχουν ειπωθει με ολους τους τονους και απο ολα τα στρατοπαιδα 

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣΤΥΛ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ μα οι ανθρωποι ειναι ανθρωποι ΑΡΑ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ,,,ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΥΤΑ???ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ???

Αποτέλεσμα εικόνας για γιουροβιζιον 2016ΦΕΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΎΠΩΣΗ ,,,,
ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ....ΙΔΕΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ,,,,,,,
μπλουμ μπιν για αλλους ,,,,ψευτικη εικονικοτητα για αλλους ,,,,,,

ΑΡΑ ΞΕΚΙΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ,,,σκεφτητε τωρα στους ουρανους να βλεπουμ αγιους και οραματα συλλογικα τι εχει να γινει ανα το κοισμο 


ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΡΑΤΟ ΨΕΜΑ 

εδω οχι χρειαζεται απλα λογικη του ορατου του <<φαινεσται >>
αλλα καταστροφη των παντων 
μπερδεμα μεταξυ ορατων και αορατων ,,,,,,,

Αποτέλεσμα εικόνας για γιουροβιζιον 2016
ασε που μας εδειξαν απο που θα αρχισει η ΡΟΗ αυτη ,,,,μα απο την ερικσον και θα χρησιμοποιηθει μεταξυ των κατω χωρων που τυχαια εχουν ανοδο της ακροδεξιας ..που ....ωωω τι τυχαιο στην ουκρανια εβαλαν εναν τετοιο ..και ωω τυχαιο ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ,,,,,...
για να σκεφτουμε οτι ,,ο κοσμος να βλεπει 
<<ιδεογραφηματα >>απο πολεμικα αεροσκαφοι της ρωσιας να πεταν στην ουκρανια ηηη στις κατω χωρες????/ασχετα αν τα ρανταρ δεν θα τα πιανουν ......


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.