ΤΑ ΚΆΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΦΙΆ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΛΛΉΨΕΙΣ

O πρωθυπουργός Aλεξης τσιπρας τα εβαλe με την αστυνομία. γιατί ενεργήθηκαν βίαιες εκδηλώσεις εκ μέρους των αστυνομικών,,,,
Mολις το ακούς λες ,,,δεν μπορεί,,,,
δεν ξέχασε το προσωπικό του παρελθόν,,,,,
Παροτι στο συλλογικό ,,,,,Άστο ...Το παράλληλο πρόγραμμα γίνεται κόφτης .
Τωρα κοφτης ,,σημαίνει πολλα.. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ κοβω την δημοκρατια,,,,
Αλλα ,,,Δεν μπορει ρε παιδι μου ,,να βαζει κάγκελα παντού,, έξω μέσα,, γύρω απο Μαξίμου Βουλη κλπ και γενικά σε εμας ,,
Αυτά δεν τα κατηγόρησε ..τα κάγκελα
Αλλα κατηγόρησε,, αυτούς που ο ίδιος έδωσε την εντολή ,,να τα τοποθετήσουν
και ως γνωστο των παντων
Ειναι σκηνοθετημένα και προσχεδιασμένα «επεισόδια»
παιδάκια της σχολής είναι αφου είναι κουρεμένα ,,ξυρισμένα ,,γεροδεμένα και παπουτσάκια σενικα ,,,,οι άναρχες είναι εκ φύσεως αξύριστοι,, λέτσοι με μαλλιά και παπουτσάκια φθαρμένα ,,,έτσι είναι το ιμαντς τους
Αλλα και πάλι ..γιατί να κατηγορήσει τους αστυνομικούς και όχι τα <<κάγκελα >>;;;
Ξαφνικά σκάει το ανακοινωθέν της αστυνομίας που τα λέει όλα
η Αστυνομία έπιασε για εξακρίβωση 4 άτομα που είπαν ότι είναι Ιρανοι πρόσφυγες..αυτους τους αντικαθεστωτικους του σορος ,
3 Γάλλους ,,άραγε τι χρώμα ητο <<πολυπολιτισμικον >>,
2 Ελβετούς ,,,αραγε <<παντος καιρου >> ,
και ένα Αυστριακό ,,σίγουρα απο την μεριά του παραιτηθέντα σοσιαλοδημοκρατη σορικο φαιμαν ,,
Κανείς από αυτούς δεν απελάθηκε.οπως επρεπε ,,,,,
Να γιατι,, οι φωνες του πρωην αγωνιστη και νυν προθυπουργου
για α μην απελαθουν τα συντροφια απο τις
Διεθνείς Ταξιαρχίες της «Μεταρρύθμισης»
Δεν υπάρχουν σχόλια