Η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.
η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.

Μήπως ήρθε η ώρα,
ο απόδημος Ελληνισμός
να απαλλάξει την πατρίδα από τους
εγχώριους ''δολοφόνους'' της;Η Ελλάδα ΔΕΝ πρόκειται
να βγει από την οικονομική κρίση
στα επόμενα 10-20 χρόνια
οι κρατικοδίαιτες, διαπλεκόμενες
-διεφθαρμένες κομματικές συμμορίες
, φρόντισαν να ελέγχουν την διαπλεκόμενη,
ανίκανη Δικαιοσύνη και να ''αλληλοκαθαρίζονται''
στην εξευτελισμένη και τυπικά υπάρχουσα μόνο Βουλή,
ψηφίζοντας ''μνημόνια υποταγής'' και -ειδικά-
νόμους αυτοπροστασίας τους.

Η... παραδοσιακή αχρηστία του υπουργείου Εξωτερικών:
Η Ελλάδα χωρίς... πρέσβη στην Ουάσιγκτον

Ζήτησαν από τον πρέσβη
Χρ. Παναγόπουλο
να φύγει
(αν και συνταξιούχος
παρέμεινε στην
θέση του γιά μερικούς μήνες).
Του έδωσαν 3 εβδομάδες προθεσμία.
Υποτίθεται θα είχαν φροντίσει ήδη γιά την
έγκριση της τοποθέτησης του διαδόχου του,
από το Στέητ Ντηπάρτμεντ.
Αυτό δεν έγινε και τώρα περιμένουν
πότε θα εγκριθεί ο διορισμός, γιά να αναλάβει καθήκοντα.
'Ισαμε τότε, η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.
πηγη

Μήπως ήρθε η ώρα,
ο απόδημος Ελληνισμός
να απαλλάξει την πατρίδα από τους
εγχώριους ''δολοφόνους'' της;Η Ελλάδα ΔΕΝ πρόκειται
να βγει από την οικονομική κρίση
στα επόμενα 10-20 χρόνια
οι κρατικοδίαιτες, διαπλεκόμενες
-διεφθαρμένες κομματικές συμμορίες
, φρόντισαν να ελέγχουν την διαπλεκόμενη,
ανίκανη Δικαιοσύνη και να ''αλληλοκαθαρίζονται''
στην εξευτελισμένη και τυπικά υπάρχουσα μόνο Βουλή,
ψηφίζοντας ''μνημόνια υποταγής'' και -ειδικά-
νόμους αυτοπροστασίας τους.
Η... παραδοσιακή αχρηστία του υπουργείου Εξωτερικών:
Η Ελλάδα χωρίς... πρέσβη στην Ουάσιγκτον
Ζήτησαν από τον πρέσβη
Χρ. Παναγόπουλο
να φύγει
(αν και συνταξιούχος
παρέμεινε στην
θέση του γιά μερικούς μήνες).
Του έδωσαν 3 εβδομάδες προθεσμία.
Υποτίθεται θα είχαν φροντίσει ήδη γιά την
έγκριση της τοποθέτησης του διαδόχου του,
από το Στέητ Ντηπάρτμεντ.
Αυτό δεν έγινε και τώρα περιμένουν
πότε θα εγκριθεί ο διορισμός, γιά να αναλάβει καθήκοντα.
'Ισαμε τότε, η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια