Η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.

η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.


Μήπως ήρθε η ώρα, 
ο απόδημος Ελληνισμός 
να απαλλάξει την πατρίδα από τους 
εγχώριους ''δολοφόνους'' της;Η Ελλάδα ΔΕΝ πρόκειται 
να βγει από την οικονομική κρίση 
στα επόμενα 10-20 χρόνια

 οι κρατικοδίαιτες, διαπλεκόμενες
-διεφθαρμένες κομματικές συμμορίες
, φρόντισαν να ελέγχουν την διαπλεκόμενη,
 ανίκανη Δικαιοσύνη και να ''αλληλοκαθαρίζονται'' 
στην εξευτελισμένη και τυπικά υπάρχουσα μόνο Βουλή,
 ψηφίζοντας ''μνημόνια υποταγής'' και -ειδικά-
 νόμους αυτοπροστασίας τους.
Σχετική εικόνα

Η... παραδοσιακή αχρηστία του υπουργείου Εξωτερικών:
Η Ελλάδα χωρίς... πρέσβη στην Ουάσιγκτον


Αποτέλεσμα εικόνας για ελληνας πρεσβης παναγοπουλος


Ζήτησαν από τον πρέσβη 
Χρ. Παναγόπουλο 
να φύγει 
(αν και συνταξιούχος 
παρέμεινε στην 
θέση του γιά μερικούς μήνες). 
Του έδωσαν 3 εβδομάδες προθεσμία. 
Υποτίθεται θα είχαν φροντίσει ήδη γιά την 
έγκριση της τοποθέτησης του διαδόχου του,
 από το Στέητ Ντηπάρτμεντ. 
Αυτό δεν έγινε και τώρα περιμένουν 
πότε θα εγκριθεί ο διορισμός, γιά να αναλάβει καθήκοντα. 
'Ισαμε τότε, η Ελλάδα χωρίς πρέσβη στις ΗΠΑ.


πηγηKALAMI ... Από τον Φεβρουάριο 1995

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.