Οι Γαλλοι, επεισοδιακα στους δρομους κατα των<< εργασικων
Οι Παριζιάνοι στους δρόμους
κατά των μεταρρυθμίσεων στα εργασιακά
καθώς στη Βουλή πραγματοποιείται η συζήτηση
για τις αμφιλεγόμενες μεταρρυθμίσεις στα εργασιακά.
Εδώ και πολλές εβδομάδες
έχουν σημειωθεί
ΒΙΑΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
που οπως φαινεται εχουν επιβληθει
σε ολη την ευρωπη,,,,απο ποιους,,????
οι Γαλλοι ομως εχουν το αίσθημα. του
ισοτημου μελους και δεν ανεχοντε
την ηγεμονια της γερμανιας
Δεν υπάρχουν σχόλια