Ο MEGA ΑΝΤΙΝΟΟΣ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ


Νέα αναβολή για το MEGA


το ΜΕΓΑΛΟκαναλι σαν αρχη του αντινοου,,που κίνησε μάζες .επλασε συνειδήσεις. πέρασε τα σχέδια της κατακτητικής 
ειδησιογραφιας ,,τωρα καταρρεει,,,,
Όμως,, αν εξετάσουμε ,,πιο προσεχτικά με σεβασμό στην ιστορία ,,των καταχτητών,,
θα εντοπίσουμε οτι 
ΟΙ ΚΑΤΑΧΤΗΤΕΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΚΤΕΛΟΎΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ 
 για να κρυψουν ίχνη που ισως τους παρέπεμπαν σε καταδίκη 
ΟΠΟΤΕ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΓΚΡΕΜΊΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΈΦΤΙΑΞΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΎΝ ΟΙ ΊΔΙΟΙ 
ΑΛΛΆ ΝΑ ΦΤΙΆΞΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝΤΙΝΟΟ ,,ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ,,,,,
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΙΧΝΗ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΆ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΟΥΝ ,,,,
ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΞΑΡΤΆΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΑΠΟΔΟΧΉ ΤΟΥ ΑΝΤΙΝΟΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ,,ΑΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΗΗ ΟΧΙ ΤΑ ΠΥΡΑ ΤΟΥ......
σηματωρος
.Σχετική εικόνα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΓΑΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Για μια ακόμη φορά αναβλήθηκε η τριμερής συμφιλιωτική διαδικασία μεταξύ των εργαζομένων, της εργοδοσίας του MEGA και του Υπουργείου Εργασίας με θέμα: "Μη καταβολή δεδουλευμένων αποδοχών, το μέλλον της εταιρείας και των εργαζομένων". 

Από τη διαδικασία αποδείχθηκε ότι η εταιρεία δεν τηρεί την εργατική νομοθεσία που προβλέπει το Ευρωπαϊκό δίκαιο (2002/14/ΕΚ) και η Εθνική Νομοθεσία (ΠΔ 240/2006) προς ενημέρωση και διαβούλευση της διοίκησης της εταιρείας με τους εκπροσώπους των εργαζομένων αναφορικά με την εξέλιξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας, την οικονομική της κατάσταση και το μέλλον της εργασίας και των εργασιακών σχέσεων.

Το υπουργείο, θέλοντας να εξασφαλίσει τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων, ζήτησε εκ νέου την αναβολή της τριμερούς διαδικασίας για την Πέμπτη 19/5/16 ακριβώς γιατί στις δύο άκαρπες συμφιλιωτικές συναντήσεις η εταιρεία δεν παρέσχε και δεν προσκόμισε αξιόπιστα οικονομικά στοιχεία και πλάνο βιωσιμότητας, με συνέπεια να καθίσταται αβέβαιο το μέλλον της και επισφαλείς οι εργασιακές σχέσεις.

phgh zoygla gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.