Το Ομπάμια κέαρ και η υποχρεωτική ιδιωτική ασφάλιση των ανθρώπων

Το Ομπάμια κέαρ και η υποχρεωτική ιδιωτική ασφάλιση των ανθρώπων
Οι ασφαλιστικές εταιρείες και ο Ομπάμια που «προστάτευε» τον… άνθρωπο, με το Ομπάμακέαρ,
έκαναν την ασφάλεια ζωής υποχρεωτική για κάθε άνθρωπο, όπως έγινε υποχρεωτική η ασφάλεια για τα αυτοκίνητα
. Και κάθε ανασφάλιστος πληρώνει πρόστιμο.
Και τώρα που ήθελε να καταργήσει την υποχρεωτική ασφάλιση ο Τραμπ,
οι ασφαλιστικές εταιρείες απειλούσαν να αυξήσουν τα ασφάλιστρα κατά 20%.
http://deltio11.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια