Το Ομπάμια κέαρ και η υποχρεωτική ιδιωτική ασφάλιση των ανθρώπων



Το Ομπάμια κέαρ και η υποχρεωτική ιδιωτική ασφάλιση των ανθρώπων

Οι ασφαλιστικές εταιρείες και ο Ομπάμια που «προστάτευε» τον… άνθρωπο, με το Ομπάμακέαρ, 

έκαναν την ασφάλεια ζωής υποχρεωτική για κάθε άνθρωπο, όπως έγινε υποχρεωτική η ασφάλεια για τα αυτοκίνητα

. Και κάθε ανασφάλιστος πληρώνει πρόστιμο.

 Και τώρα που ήθελε να καταργήσει την υποχρεωτική ασφάλιση ο Τραμπ,
 οι ασφαλιστικές εταιρείες απειλούσαν να αυξήσουν τα ασφάλιστρα κατά 20%.

http://deltio11.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.