Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στα Οινόφυτα – Δύο τραυματίες



Πυρκαγιά ξέσπασε σε εργοστάσιο πλαστικών, στο 39ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας, στα Οινόφυτα.
Στο σημείο έσπευσαν 30 πυροσβέστες με 10 οχήματα, ενώ, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής, δεν υπάρχουν πληροφορίες για εγκλωβισμένους στο εργοστάσιο.
Δύο τραυματίες από την πυρκαγιά στο εργοστάσιο πλαστικών στο 39 χλμ της Ε.Ο. Αθηνών Λαμίας.
Η Πυροσβεστική με tweet της κάνει λόγο ότι υπάρχουν δύο τραυματίες.

Συγκεκριμένα, δύο άνδρες, που είχαν βγει έξω από τον χώρο όταν έφθασε η Πυροσβεστική, διακομίστηκαν με εγκαύματα στο νοσοκομείο.
Επιμέλεια Αντωνία
πηγη:http://www.altsantiri.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.