Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο πλαστικών στα Οινόφυτα – Δύο τραυματίες
Πυρκαγιά ξέσπασε σε εργοστάσιο πλαστικών, στο 39ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας, στα Οινόφυτα.
Στο σημείο έσπευσαν 30 πυροσβέστες με 10 οχήματα, ενώ, σύμφωνα με εκπρόσωπο της Πυροσβεστικής, δεν υπάρχουν πληροφορίες για εγκλωβισμένους στο εργοστάσιο.
Η Πυροσβεστική με tweet της κάνει λόγο ότι υπάρχουν δύο τραυματίες.
Συγκεκριμένα, δύο άνδρες, που είχαν βγει έξω από τον χώρο όταν έφθασε η Πυροσβεστική, διακομίστηκαν με εγκαύματα στο νοσοκομείο.
Επιμέλεια Αντωνία
πηγη:http://www.altsantiri.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια