Εισβολή του «Ρουβίκωνα» στη Βουλή πέταξαν φέιγ βολάν με αίτημα για αποφυλάκιση της Ηριάννας
Μέλη του «Ρουβίκωνα» κατάφεραν να φτάσουν το μεσημέρι της Τετάρτης (26/07) μέχρι το προαύλιο της Βουλής και να πετάξουν φυλλάδια υπέρ της Ηριάννας Β.Λ.
Περίπου 30 άτομα, μέλη της αναρχικής ομάδας του «Ρουβίκωνα» σήμερα κατάφεραν να αιφνιδιάσουν τη φρουρά, να παραβιάσουν τα μέτρα ασφαλείας στον προαύλιο χώρο της Βουλής και να φτάσουν μέχρι την είσοδό της.
Εκεί, πέταξαν φέιγ βολάν με αίτημα για αποφυλάκιση της Ηριάννας Β. Λ. και του Περικλή Μ. ενώ έβαψαν με μπογιά, τον τοίχο του Κοινοβουλίου.
Τα μέλη της ομάδας αποχώρησαν λίγο μετά.
Παράλληλα, σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, «ανέβηκε» σχετικό κείμενο με την υπογραφή της αναρχικής ομάδας.
Πηγή φωτογραφιών: twitter - aStRaLoN
πηγη:http://www.newsbomb.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια