ΤΩΡΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ..ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΤΩΡΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ..ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 


ΤΩΡΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΣΚΟΥΠΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ..,Απαλλαγή και αποζημίωση του Α. Γεωργίου 

ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΕΡΤΊΠΙΑ,,,,
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ 40,,ΠΡΟΤΑΞΑΝ ΤΑ ΣΤΗΘΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ,,

ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΟΣΥΛΟΓΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΤΗΤΩΝ 

ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΟΥΝ
 ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΠΝΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
 ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ????/

ΑΣ  ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ,,,
 ΜΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΗΗ ΤΟ ΛΟΥΞΕΒΟΥΡΓΟΥ,,,,

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΑ ,,,
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΊΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΞΕΠΕΣΜΟ ,,,,

ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ  ΠΑΡΑΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΑΝ TOΠΑΡΧΕΣ
  ΜΕ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ,,,,
.ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 

ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΈΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑ 
ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ??????
εξαίρεση το κόμμα ΠΑΣΟΚ ... διόγκωση - μνημονιο - psa..
ολα καλα ηρθε γι αυτους ο νομος  βρίσκουν και συνεχιστές συνεργούς 

Η ελληνική κυβέρνηση απαλλάσσει από κάθε κατηγορία και καταβάλει όλα τα δικαστικά έξοδα στον πρώην διοικητική της ΕΛΣΤΑΤ, Ανδρέα Γεωργίου. 

Με άρθρο που περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο- σκούπα του υπουργείου Οικονομικών που κατατέθηκε πριν από λίγο στη Βουλή ρυθμίζεται η εκκρεμότητα της χώρας που αποτελούσε προαπαιτούμενο για την καταβολή της δόσης των 7,7 δισ. ευρώ. 

Η κυβέρνηση αναγκάστηκε να νομοθετήσει μετά την αναίρεση που άσκησε πριν από δύο ημέρες η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου στο βούλευμα που απάλλασσε τον Ανδρέα Γεωργίου από την κατηγορία της σκόπιμης και υπερβολικής διόγκωσης του ελλείμματος το 2009. 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.