Τηλεφώνημα στο zougla.gr για βόμβα στην πλατεία Δαβάκη στο Αιγάλεω


Άγνωστος τηλεφώνησε στα γραφεία του zougla.gr λίγο μετά τις 11.00 το πρωί της Τετάρτης και ανέφερε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα σε υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στην πλατεία Δαβάκη στο Αιγάλεω. Ο άγνωστος ανέφερε πως ο εκρηκτικός μηχανισμός θα ενεργοποιηθεί στις 12.30. 

πηγη:http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.