Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύνδεσμος Φιλάθλων ΠΑΟΚ «Θύρα 4» κατά της ΕΠΟ και της πιθανότητας να αγωνιστεί η Εθνική Ελλάδος στην Τούμπα.