Θύρα 4: «Ούτε πάνω από το πτώμα μας η Εθνική στην Τούμπα» - ΝΤΡΟΠΗ!!!
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύνδεσμος
Φιλάθλων ΠΑΟΚ «Θύρα 4» κατά της ΕΠΟ και της πιθανότητας να αγωνιστεί η
Εθνική Ελλάδος στην Τούμπα.
Οι οπαδοί του Δικεφάλου του Βορρά αναφέρουν χαρακτηριστικά:
«Μετά τις τελευταίες φήμες πως η έδρα της Eθνικής Ελλάδoς ενδέχεται να μεταφερθεί στην Τούμπα, ένα έχουμε να δηλώσουμε ρητά και κατηγορηματικά. Ούτε πάνω από το πτώμα μας.
Αυτοί που μας κλέβουν
πρωταθλήματα, κύπελλα και βιάζουν τον ελληνικό αθλητισμό, δεν έχουν
καμιά θέση στο σπίτι μας και θα μας βρουν όλους απέναντι τους.«Μετά τις τελευταίες φήμες πως η έδρα της Eθνικής Ελλάδoς ενδέχεται να μεταφερθεί στην Τούμπα, ένα έχουμε να δηλώσουμε ρητά και κατηγορηματικά. Ούτε πάνω από το πτώμα μας.
Εννοείται πως απαιτούμε από την ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ να τελειώσει το θέμα μια και καλή με μια επίσημη ανακοίνωση.
Υ.Γ: Π.Α.Ο.Κ εσύ γ@@ώ την Εθνική
Υ.Γ2: Διπλό μες στο Λονδίνο.
Μετά τιμής,
Σ.Φ Π.Α.Ο.Κ ΘΥΡΑ 4».
ΠΗΓΗ
Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΤΗΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ....
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ;;;
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΣΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΧ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ;;;
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ;;;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ!!!
ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝΟΥΝ...

Δεν υπάρχουν σχόλια