Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ο γέροντας Εφραίμ - Υπέστη έμφραγμα


Σε κλινική του Κιέβου, νοσηλεύεται ο Γέροντας της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Αρχιμανδρίτης Εφραίμ, καθώς το μεσημέρι της Παρασκευής (01/02/2019) υπέστη έμφραγμα.
Ο Καθηγούμενος συμμετείχε σε αποστολή για την ενθρόνιση του Προκαθήμενου της Ουκρανικής Εκκλησίας Μητροπολίτη Κιέβου Επιφάνιου, την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, λίγο μετά την άφιξή του στο Κίεβο από την Κωνσταντινούπολη ο Γέροντας Εφραίμ ένιωσε έντονη αδιαθεσία. Μάλιστα, επειδή η κατάσταση του επιδεινώθηκε μεταφέρθηκε άμεσα σε κλινική του Κιέβου, όπου και διεγνώσθη ότι είχε περάσει έμφραγμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το βεβαρημένο ιατρικό ιστορικό του Γέροντα - έχει προβλήματα με την καρδιά του και πάσχει απο σακχαρώδη διαβήτη - ανησύχησε ιδιαίτερα τους γιατρούς σε συνδυασμό, μάλιστα, με το γεγονός ότι πρόσφατα είχε υποβληθεί σε επέμβαση πενταπλού στεντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.