Εκστρατεία κατα τών αιολικών πάρκων ..ανεμογεννητριών

 Η εικόνα ίσως περιέχει: βουνό, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση
 Από Δημητριο Θεοδωροπουλο

ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: H NOΡΒΗΓΙΑ ΑΝΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΙΟΛΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΓΡΙΩΝ ΤΑΡΑΝΔΩΝ!
Περίπου 35.000 άγριοι τάρανδοι κατοικούν στις νότιες οροσειρές της Νορβηγίας και αποτελούν μάλιστα σύμφωνα με το Πρακτορείο Reuters “τον τελευταίο εναπομείναντα βιώσιμο πληθυσμό στην Ευρώπη»! Έτσι, η χώρα έδωσε προτεραιότητα στη διάσωση των ζώων, ακυρώνοντας την κατασκευή ενός μεγάλου 120 megawatt (MW) Αιολικού Πάρκου, γιατί η λειτουργία του θα μπορούσε να βλάψει τα ζώα. Οι ανεμογεννήτριες αυτές θα μπορούσαν μεν να ενισχύσουν θεαματικά με ενέργεια την αραιοκατοικημένη περιοχή της Κοινότητας Bygland, αλλά θα έπρεπε τοποθετηθούν μέσα στο φυσικό καταφύγιο όπου ζουν οι τάρανδοι, σύμφωνα με το Υπουργείο Ενέργειας της χώρας.



Πηγή: inhabitat. com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.