Απελευθερώθηκε ο Έλληνας ναυτικός που απήχθη στο Τόγκο - Νεκρό ένα μέλος του πληρώματος
Αίσιο τέλος είχε η υπόθεση ομηρίας για τον Έλληνα ναυτικό που απήχθη με τρία ακόμα μέλη πληρώματος του ελληνόκτητου πετρελαιοφόρου, από πειρατές στο Τόγκο, στις 4 Νοεμβρίου. Ο 20χρονος δόκιμος μηχανικός, που αντιμετωπίζει χρόνιο πρόβλημα υγείας και είχε γίνει έκκληση από τους οικείους του για να αφεθεί ελεύθερος, είναι καλά στην υγεία του, όπως και οι υπόλοιποι δύο εκ των τριών απαχθέντων.
Δυστυχώς, σύμφωνα με ανακοίνωση της διαχειρίστριας εταιρίας του πλοίου «Elka Aristotle», ο τέταρτος, ένας Φιλιππινέζος, είναι νεκρός. Όπως εξηγεί η European Products Carriers Ltd, τα αίτια του θανάτου του δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά, αλλά όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι πέθανε από κάποια ασθένεια και όχι από τους πειρατές.
Η επίθεση στο τάνκερ εκδηλώθηκε την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, 66 ναυτικά μίλια νότια του πετρελαϊκού τερματικού σταθμού ανοικτά της νήσου Μπόνι. Το δεξαμενόπλοιο με σημαία Χονγκ Κονγκ, το οποίο ανήκει στην εταιρεία Navios Maritime Acquisition, ήταν έμφορτο όταν δέχθηκε την επίθεση.
Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη το σχέδιο επαναπατρισμού του Έλληνα.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια