Επίθεση με αυτοσχέδιο εμπρηστικό μηχανισμό σε έκθεση αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη


Άγνωστοι τοποθέτησαν αυτοσχέδιο εμπρηστικό μηχανισμό κάτω από σταθμευμένα αυτοκίνητα σε έκθεση οχημάτων, στις 04:15 τα ξημερώματα στην οδό Βασιλίσσης Όλγας στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εξερράγη.

Προκλήθηκαν φθορές σε ένα αυτοκίνητο, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι περαστικοί απομάκρυναν και άλλο μηχανισμό που υπήρχε στο σημείο!

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.