ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αιφνιδιαστική κατάληψη – Θα αποζημιωθούν οι επιβάτες

Νωρίτερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής είχε προειδοποιήσει τους εργαζόμενους για βαριές συνέπειες εξαιτίας της αιφνιδιαστικής κατάληψης που έκοψε στα δύο το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Για αιφνιδιαστική κατάληψη του Σιδηροδρομικού Σταθμού του Ρέντη από προσωπικό του ΟΣΕ κάνει λόγο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφορικά με τη σημερινή απεργία στα τρένα, ενώ όπως αναφέρει έως αργά χθες το βράδυ υπήρχε διαβεβαίωση ότι τα δρομολόγια θα γίνουν κανονικά.
Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι κομβικός για την αναχώρηση και έλευση των αμαξοστοιχιών, οπότε μετά την κατάληψή του δεν υπήρχε δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων.
«Σε επανειλημμένες τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με τη Διοίκηση του ΟΣΕ, η τελευταία διαβεβαίωνε μέχρι αργά το βράδυ της Δευτέρας 17/02, ότι δεν είχε επίσημη ενημέρωση και ότι τα δρομολόγια θα γίνουν κανονικά» αναφέρει σε ανακοίνωση η εταιρεία.
Όπως έκανε γνωστό, μόλις στις 08:20 με επίσημη επιστολή ο ΟΣΕ ενημέρωσε για συμμετοχή του προσωπικού στην απεργία και σε καταλήψεις, που δεν θα επέτρεπαν την κυκλοφορία των τρένων στο Λεκανοπέδιο.
Αποτέλεσμα ήταν να μην μετακινηθεί καμία αμαξοστοιχία προς ή από την Αθήνα και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας κόπηκε στα δύο.
«Σε αντίθεση, όλοι οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. - μηχανοδηγοί, προσωπικό κίνησης, προσωπικό σταθμών - ήταν στη θέση τους, αλλά για μία ακόμη φορά η εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρόμου δεν κατέστη δυνατή λόγω του διαχειριστή της υποδομής ΟΣΕ» σημειώνεται.
Η επιχείρηση διαβεβαιώνει ότι θα αποζημιώσει τους επιβάτες παρότι δεν έχει την ευθύνη για τη σημερινή εικόνα.
«Την αρμοδιότητα και την ευθύνη για την εξασφάλιση της κυκλοφορίας στο εθνικό δίκτυο την έχει αποκλειστικά ο ΟΣΕ» τονίζει.

«Θα κληθούν σε απολογία»

Νωρίτερα ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής είχε προαναγγείλει μέτρα «για να επανέλθει» η νομιμότητα και επισήμανε ότι μια «χούφτα» εργαζομένων κλείδωσε παράνομα το αμαξοστάσιο στου Ρέντη, προαναγγέλλοντας πως θα κληθούν σε απολογία.
Προειδοποίησε τους εργαζόμενους που ήταν υπεύθυνοι για την κατάληψη με βαριές συνέπειες.
Έκανε λόγο για νοοτροπίες που θυμίζουν άλλες εποχές, καθώς και για παρακώλυση συγκοινωνίας και κατάληψη εργασιακού χώρου από μια «οργανωμένη μειοψηφία».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.