Σε Χαλκούσικο κλοιό βρίσκεται η ΒΙΑΛ από το απόγευμα της Κυριακής 1 Μαρτίου 2020

 

Έκλεισαν τους δρόμους που οδηγούν στην ΒΙΑΛ οι κάτοικοι του Χαλκειούς, το μεσημέρι της Κυριακής 1ης Μαρτίου 2020, σε μια προσπάθεια να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση αλλά και να αποτρέψουν την είσοδο των νεοαφιχθέντων προσφύγων και μεταναστών στο κέντρο καταγραφής και ταυτοποίησης.
Οι πολίτες συγκεντρώθηκαν στην διασταύρωση που οδηγεί στην ΒΙΑΛ κι αμέσως μετά κατευθύνθηκαν προς τον Άγιο Χαράλαμπο, όπου και απέκλεισαν τον δρόμο με μια τεράστια ελληνική σημαία.
Το μπλόκο στήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο, όπως και σε όλους τους δρόμους που οδηγούν στο ΚΥΤ.
Οι κάτοικοι, κυρίως των Καμποχώρων, συγκρότησαν βάρδιες για την περιφρούρηση και δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν, επιτρέποντας την διέλευση μόνο οχημάτων για την τροφοδοσία, την ύδρευση και την ιατρική περίθαλψη και αποκλείοντας τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους πρόσφυγες.

  

  

  

 

 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΙΩΑΝΝΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.