Στους 18 οι νεκροί από κορωνοϊό
Κατέληξε σύμφωνα με πληροφορίες το βράδυ της Δευτέρας (23/3) γυναίκα μεγάλης ηλικίας με υποκείμενα νοσήματα που είχε προσβληθεί από κορωνοϊό.
Η γυναίκα νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Σωτηρία»
Ειδήσεις νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο
Δεν υπάρχουν σχόλια