Που είναι η ΕΕ του 2015 τώρα που η Ελλάδα χρειάζεται στήριξη κι όχι φωτογραφίες στα σύνορα;


Που είναι η ΕΕ του 2015 τώρα που η Ελλάδα χρειάζεται στήριξη κι όχι φωτογραφίες στα σύνορα;

Που είναι εκείνη η ΕΕ του 2015; Με τα τελεσίγραφα, τις συνεχείς τηλεδιασκέψεις, συνεδριάσεις που κατέληγαν πάντα σε απειλές και σε μέτρα κατά της Ελλάδας; Που είναι εκείνη η εγρήγορση ,η κινητικότητα ,η αποφασιστικότητα, οι εξωθεσμικές παρεμβάσεις, ο εκφοβισμός, η διασπορά φημών που αποδεικνύονταν ασύστολα ψεύδη; Που είναι όλα αυτά σήμερα που μια χώρα μη μέλος της ΕΕ, επιτίθεται με δριμύτητα σε μια χώρα μέλος; Την Ελλάδα που είχε υποστεί όλα όσα προαναφέραμε το 2015;

Αρκούσε το 2015 το επιχείρημα ότι οι Ευρωπαίοι “ήθελαν τα λεφτά τους πίσω”; Τα παίρνουν τα λεφτά τους πίσω και με το παραπάνω. Τώρα που διακυβεύονται πολλά περισσότερα από τα λεφτά τους που είναι οι αποφασισμένοι να επιβάλλουν τις απόψεις τους Ευρωπαίοι;

Όμηροι ενός ηγέτη που φαίνεται ότι τους έχει “διαβάσει” πολύ καλά ,τον ανέχονται, τον κανακεύουν, τον…κατανοούν και σε αντιστάθμισμα εκφράζουν τη συμπαράσταση τους στην Ελλάδα! “Τι να κάνουμε είναι μεγάλη χώρα και φιλοξενεί 3,7 εκατομμύρια πρόσφυγες και μετανάστες”, είναι το νόημα όσων μας λένε. Το ότι η Ελλάδα μετά από την οικονομική κρίση την εξέλιξη της οποίας επηρέασαν δυσμενώς οι Ευρωπαίοι, καλείται να αντιμετωπίσει έναν “πόλεμο” που απειλεί μεταξύ όλων των άλλων και την οικονομία της, δεν φαίνεται να απασχολεί .Ίσως να τους βολεύει κιόλας.

Για όλα αυτά και χωρίς καμία διάθεση να υποβαθμίσουμε τη σημασία της επίσκεψης των Ευρωπαίων στον Έβρο, δεν θα ακολουθήσουμε το θετικό κλίμα που υπάρχει για την παρουσία τους στη χώρα. Ήρθαν να βγάλουν φωτογραφίες πολύ χρήσιμες για το προσωπικό πολιτικό τους άλμπουμ και θα φύγουν. Εμείς θα μείνουμε πίσω για να αντιμετωπίσουμε μια τεράστια κρίση, που πολύ φοβόμαστε ότι ακόμη δεν έχει ξεκινήσει. Ο Έβρος ήταν το πρώτο σημάδι της…

Από Militaire News 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.