ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ??ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο Μουφτής Κομοτηνής
ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
??ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο Μουφτής Κομοτηνής.
ΚΑΙ .ΛEΕΙ Η Ελλάδα, η πατρίδα μας, κάνει το σωστό και το δίκαιο
ο μουφτής της Κομοτηνής, Χαλήλ Τζιχάτ.
όπως επισημαίνει το xanthipress.gr λέει: «Αν και είναι ένα θέμα που είναι υπεράνω των θρησκευτικών μας καθηκόντων, βλέποντας ανθρώπους που ζουν για χρόνια στην γειτονική χώρα να προσπαθούν να εισέλθουν εντός του ελληνικού εδάφους, κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Ελλάδα, η πατρίδα μας, κάνει το σωστό και το δίκαιο. Είναι δικαίωμα της Ελλάδας, ως μέλος της ΕΕ, να ενεργήσει κατά τις προβλέψεις των Συνθηκών και εντός του ευρωπαϊκού πλαισίου λειτουργίας, προκειμένου να υπερασπιστεί τα δικαιώματα που σχετίζονται με την διαφύλαξη της ασφάλειας στα εδάφη της».
ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ...ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ ,,,ΟΜΩΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝΕ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
,ΠΟΥ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΕΚΕΙ ,,??
ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ,,ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ EΦΗΣΥΧΑΣΜΟΥ ..ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΤΡΥΦΉΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ
Η τούρκικη λίρα έχει κατρακυλήσει σε πολύ χαμηλά επίπεδα σχεδόν και μέρα με την μέρα παίζει 1/7 με το δολάριο ..με το ευρώ ακόμη χειρότερα ,,,εξαγωγές για να κάνουν πρέπει να παράγουν και με τέτοια ισοτιμία και η έλλειψη λόγω πρωτύτερα ξεπουλήματος καλή ώρα σαν εμάς λόγω Δ.Ν.Τ. δεν έχουν παρά μόνο πρώτη ύλη ακριβή αφού την αγοράζουν
από το ξεπούλημα τους ,,,άρα οι επιχειρήσεις έχουνε βαρέσει μεγάλο κανόνι ηη υπό λειτουργούν ,,και η ένεση από το Κατάρ πάνε σε επιχειρήσεις μεγάλες των ,,,,κολλητών....
Τώρα και με τους πολέμους πάνε σε μισθοφόρους ,,,
ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΆ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ,,ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ <<πουλάει ο Ερντογαν ..προσπαθούν να είναι φτηνά ...πατάτες ντομάτες σπανκ κλπ>>
Ειδικά στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΤΩΝ 10εκτ κατοίκων έχει φτάσει με τους μετανάστες τα 20εκτ ,,,Εδω πρέπει να πούμε μια μεγάλη και ουσιαστική λεπτομέρεια
που εδώ δεν την κατανοούμε .....
ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΚΕΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΟΣ ,,,
Στην Tουρκια ,,άλλο οι Σύριοι πρόσφυγες και άλλο ΟΙ άλλοι από το ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑ ΠΟΥ Η ΤΟΥΡΚΙΣ ΑΙΡ ΛΑΙΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΣΑΜΠΑ ΕΙΣIΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΦΤΗΝΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ,,,,ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΊΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝ / ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ,,,,αυτούς μόλις περάσει ένα διάστημα και ξεζουμημενους ,,,απλήρωτους τους στέλνει προς τα εδώ ,αφού τους βάλει σε ξέχωρα στρατόπεδα για απέλαση προς Eυρωπη ....,,,
Τώρα φυσικά τα πράγματα πλέον είναι πολύ δύσκολα γιατί
κλείνουν επιχειρήσεις και όλοι αυτοί έχουνε γίνει
ένα τεράστιο αγκάθι στις μεγάλες πόλεις
της Τουρκίας ,,
ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΔΩ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΑΝΤ .ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΑ ...
Οι πραγματικοί Σύριοι παραμένουν στην Τουρκία και ειδικά
σε μεγάλες πόλεις γιατί ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΟΝ ΟΗΕ ΚΑΙ.. ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ.. ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ .
.ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΕΊΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΊΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΑ ΟΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ,,
,ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ-ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ- ΠΟΣOI ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΟΙΚΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ Σύριοι στην Τουρκία ,,,Έχουνε και την αραβική γλώσσα που μιλάνε και οι Τούρκοι μπορούν και παρακολουθουν τα σχολεία άνετα και με χωρίς διαγωνισμούς ,,,,όπως γίνεται στους Τούρκους ,,,,
Τώρα έχουνε φέρει και τους Κουρδους που βομβαρδιζονται φυσικά τους φιλοτουρκους κουρδους ,,
,και έτσι ο πληθυσμός έχει φτάσει στα 20 εκτ της κων/πολης ....
Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΌΤΗΤΑ ΣΧΕΔΌΝ ΓΥΡΟ ΤΟΥ 10% ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΥΒΕΡΝΟΝ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ τους γκρίζους λύκους και τους άλλους ....
σύσσωμη η αντιπολιτευση στην Τουρκία τον βομβαρδίζει με αυτά που έχει κάνει ,,,,πολέμους ,,,καταστροφή του βιοτικού επιπέδου αφού κάθε μέρα ούτε ταξί δεν προλαβαίνεις ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ///ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ .....
ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ο κόσμος πεινάει ,,και έχουν μείνει αμανάτι και 10 εκτ κόσμο που δεν ξέρει τι να κάνει ,,,αφού έχει στήσει ολόκληρη μηχανή κονομας για τους κολλητούς του ...
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΤΣΑΜΠΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ,,ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ ΣΠΙΤΙ
ΕΧΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ...ΑΥΤΟΙ ΓΕΝΝΟΥΝΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΕΝΝΑ
ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΓΕΝΝΑΜΕ ΛΙΓΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΠΙΑ ΚΑΛΑ ,,,ΑΥΤΟΙ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΕΜΑΣ ΑΡΑ ΘΑ ΑΝΑΜΙΧΤΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ
ΩΩΩΩ ΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ,,,,
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΑΝ ΑΥΤΑ ,,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 2,5 ΠΟΛΕΜΟΥΣ ,,ΠΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΤΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΑ ΚΑΘΕ ΦΕΡΕΤΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΕΡΝΤΟΓΑΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ,,,
ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ Ο ΕΝΤΟΓΑΝ ΗΗ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΗΗ ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΥΣ ,,
ΑΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ,,,
,ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ,,
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ,,,
ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣΤΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ,
,,ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΥΡΙΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΗΤΑΝΕ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΑΝΤ ,,ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ -ΛΑΦΥΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥΣ ,,
,ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΚΟΝΟΜΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ...ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΡΉΣΗ....
ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΙΚΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ....
ΣΗΜΑΤΩΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια