ΚΑΛΟΝ ΜΗΝΑ-ΜΑΡΤΗΣ Κ ΑΝΟΙΞΗ
Το βλέμμα μου ψαχούλεψε
γυμνών κλαδιών τους ρόζους
και χορταριών βλαστάρισμα...
Πλανήθηκε στον ουρανό
τα σύννεφα μετρώντας
να δει αν ελιγόστεψαν ...
Στο πέταγμα μικρών πουλιών
στάθηκε παραπάνω
και άκουσε προσεκτικά
τα τιτιβίσματα τους...
Ύστερα κατηφόρησε
στης θάλασσας την άκρη
και με τους γλάρους συντροφιά
κολύμπησε στο κύμα.. .
Όλα , καλά τα κοίταξε...
Όλα , τα αφουγκράσθη ,
της Άνοιξης προσμένοντας
την πρώτη Καλημέρα ...!!
Κι αυτή , δειλά ειπώθηκε
με μια παπαρούνα ,
που έγειρε ολοκόκκινη
στο χαϊδεμα του ήλιου......
Α.Τ
Η πιο όμορφη Άνοιξη , είναι αυτή που ανθίζει στη ψυχή μας
με την ελπίδα ενός καλύτερου "Αύριο"....
Καλόν μήνα σε όλους εκλεκτοί μου ...
ΑΝΝΙΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια