Εθνικά θέματα «Βόμβα» από τον τούρκο ΥΠΕΣ: «Έχουμε τους ανθρώπους μας στα ελληνικά νησιά»
Ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας Σουλεϊμάν Σοιλού, μιλώντας στο CNN Turk, φέρεται να λέει, σύμφωνα με τα «Τουρκικά Νέα»:
«Στα απέναντι νησιά (σ.σ. ελληνικά) έχουμε τους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνούμε. Ξέρουμε ποιοι περνάνε. Ναι για τα ελληνικά νησιά μιλάω. Στα πλαίσια της συμφωνίας της 18ης Μαρτίου.
Υπάρχουν φίλοι της Διεύθυνσης Αλλοδαπών εκεί. Κανονικοί υπάλληλοι. Γνωρίζουμε ποιοι πέρασαν, πόσοι πέρασαν, μαθαίνουμε το που βρίσκονται, κοιτάμε από πού ήρθαν, όλα αυτά τα βλέπουμε».
Η δήλωση επιβεβαιώνεται και μέσω ανάρτηση Tweet:
93 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό


Δεν υπάρχουν σχόλια