Eπιμενει ο σουλτανος ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥ «Εγώ δεν μπαίνω σε ίδια φωτογραφία με τον Μητσοτάκη»

Eπιμενει ο σουλτανος ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥ «Εγώ δεν μπαίνω σε ίδια φωτογραφία με τον Μητσοτάκη»
Η αληθεια ειναι ..οτι ετσι κανει Ο Ερντογαν
σε ολους και μετα τρεχει σαν σκυλακι
αλλα ειναι ο ανθρωπος που θελει προσοχη γιατι
Ανοιγει μετωπα ,,,,
Ριχνει ρωσικα αεροπλανα και μετα γινεται κολλητος ,,
διωχνει βασεις Αμερικανικες και μετα αγοραζει απο τον Τραμπ ,,,,
ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΑΝΤΙΠΟΛΚΤΕΥΣΗ ,,,
ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΑΝΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ,,
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ
Στον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο πλαίσιο των ερωτήσεων που δέχθηκε από δημοσιογράφους για τους χιλιάδες πρόσφυγες που έχουν κατακλύσει τα ελληνοτουρκικά σύνορα στον Έβρο.
Κατά την επιστροφή του από τη Μόσχα, κατά την ενημέρωση των δημοσιογράφων που έγινε μέσα στο αεροσκάφος που τον μετέφερε, και με αφορμή την πρόταση του Βούλγαρου πρωθυπουργού Μπόικο Μπορίσοφ για τριμερή συνάντηση αναφορικά με τις προσφυγικές ροές, ο Ερντογάν είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ με τον Μητσοτάκη δεν μπαίνω στην ίδια φωτογραφία».
Δεν υπάρχουν σχόλια