ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ...ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 20 ΣΤΑ 29 ΘΕΤΙΚΑ ,ΕΧΤΕΣ 333 ΔΕΙΓΜΑΤΑ.. 4 ΘΕΤΙΚΑ

Κάποιοι δέχονται οι Ρομά να παίζουν με τη δημόσια υγεία: Ή δεν «κολλάνε» κορωνοϊό ή ήταν στημένα τα τεστ!
ΛΟΙΜΩΞΙΟΛΟΓΙΚΑ  ΘΑΥΜΑΤΑ ...ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 20 ΣΤΑ 29 ΘΕΤΙΚΑ ,ΕΧΤΕΣ 333 ΔΕΙΓΜΑΤΑ.. 4 ΘΕΤΙΚΑ 

 Εκπληξη σε πολλούς, αφού βάση του θετικού ποσοστού των προηγούμενων τεστ (20 στα 29) αλλά και της πλήρης αγνόησης των υγειονομικών μέτρων όλοι περίμεναν πως ο οικισμός θα είναι γεμάτος θετικά κρούσματα.

Όμως μία σοβαρότατη καταγγελία του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας κ. Ντίνου Γιαννακόπουλου με αφορμή τις χθεσινές εκτεταμένες δειγματοληψίες (200 από τον ΕΟΔΥ , 133 από ιδιωτικά κέντρα) που έγιναν στον οικισμό των Ρομά στη Νέα Σμύρνη της Λάρισας, έρχεται να προκαλέσει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την αξιοπιστία των «αναπάντεχων» αποτελεσμάτων. 

Όπως εξήγησε, μιλώντας σε τοπική ιστοσελίδα συνάδελφοί του που συμμετείχαν στη δειγματοληψία, του κατήγγειλαν πως η διαδικασία έγινε χωρίς τήρηση πρωτοκόλλου, χωρίς παρουσία αστυνομίας και καθ’ υπόδειξη των ίδιων των Ρομά (!) που τους κατεύθυναν σε συγκεκριμένες οικογένειες και κυρίως σε μικρά παιδιά τα οποία εκ των πραγμάτων δεν έχουν μεγάλη κοινωνική συναναστροφή!

Ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Λάρισας εκτίμησε χθες πως υπό τις παραπάνω συνθήκες τα αποτελέσματα που αναμένονται δε θα δώσουν την ορθή εικόνα, ενώ το ζήτημα αναμένεται να μεταφερθεί σε κορυφαίο επίπεδο, στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, στον ΕΟΔΥ και στον ίδιο τον πρωθυπουργό.

Μάλλον οι καταγγελίες απεδείχθησαν σωστές διότι είναι τουλάχιστον περίεργο σε 29 δείγματα το πρωί της Πέμπτης να βρίσκουν τα 20 θετικά(!) και μετά σε 333 δέιγματα να βρίσκουν μόνο 4. 

Δηλαδή ή οι Ρομά δεν κολλάνε κορωνοϊό ή κάποιοι τους αφήνουν να παίζουν με τη δημόσια υγεία.

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ 

ΠΗΓΗ ΡΕΠΟΡΤΑΖ 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.