Πρόεδρος Ρομά Θεσσαλίας: Θέλουμε τα 800 € – δεν μπορούμε να κλέψουμε, να ζητιανεύουμε λόγω καραντίνας
Κάποιες ειδήσεις είναι απίστευτο να τις πιστέψει κανείς και όμως είναι αληθινές! Μία από αυτές είναι με τον πρόεδρο της Θεσσαλικής Ομοσπονδίας Ρομά και τις δηλώσεις που έκανε λόγω των κρουσμάτων κορωνοϊού στον καταυλισμό τους.
Έτσι κάνοντας δηλώσεις με αφορμή τα κρούσματα κορωνοϊού στον καταυλισμό τους, Ο πρόεδρος της Θεσσαλικής Ομοσπονδίας Ρομά ισχυρίζεται on camera ότι με τα μέτρα δεν μπορούν να κυκλοφορούν για να κλέβουν και να ζητιανεύουν. Μάλιστα με περίσσιο θράσος ζητά να υπάρξει και για αυτούς επιδοματική πολιτική, αφού έχουν διαφυγόντα έσοδα, λόγω της επιδημιολογικής κρίσης
Ο Πρόεδρος Θεσσαλικής Ομοσπονδίας Ρομά ζητά στήριξη από την Πολιτεία, επειδή δεν μπορούν να βγουν έξω να κλέψουν και να ζητιανέψουν.
Μερικές φορές είναι να απορεί κανείς τί άνθρωποι μας έχουν κυβερνήσει, για να έχουν αποκτήσει κάποιοι το δικαίωμα να λένε δημοσίως τέτοια πράγματα. pic.twitter.com/2rmf331y2q
Ο Πρόεδρος Θεσσαλικής Ομοσπονδίας Ρομά ζητά στήριξη από την Πολιτεία, επειδή δεν μπορούν να βγουν έξω να κλέψουν και να ζητιανέψουν.
Μερικές φορές είναι να απορεί κανείς τί άνθρωποι μας έχουν κυβερνήσει, για να έχουν αποκτήσει κάποιοι το δικαίωμα να λένε δημοσίως τέτοια πράγματα.
529 people are talking about this
Προφανώς μετά τις σημερινές δηλώσεις του προέδρου των Ρομά θα πρέπει η πολιτεία στους ΚΑΔ που πλήττονται να συμπεριλάβει και μια νέα κατηγόρια … τους πλανόδιους αετονύχηδες και πορτοφολάδες.


#ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια