Active Member - 18:00
Παραγωγή, στίχοι, παρουσίαση και μίξη: B.D.Foxmoor Ηχογραφήθηκε στο κατα περίσταση στούντιο Φρυκτωρία στη Ξηρονομή. 10/4/20 Μετά την άρση των περιορισμών και τις απαγορεύσεις θα πρότεινα να συνεχίσουμε το κοινωνικό έργο των ενημερώσεων κάθε απόγευμα, αλλά με τον τρόπο μας. Μόλις βγάλουν το σκασμό, λοιπόν, οι μινιατούρες, αναλαμβάνουμε εμείς για όλους τους απρόθυμους, τους παρίες για όλες τις χασούρες. Έτσι οπως συνηθίσαμε από δαύτους κάθε απόγευμα στις 18:00. Κοίτα που εθιστήκαμε στον κρατικό εσπερινό κάθε μέρα στις 18:00 που αμολάν το νεκροπούλι απ’ τον προθάλαμο του νέου κόσμου το σκοτεινό τρόμος και θάνατος σε καραούλι. Μας πείσανε όλα αυτα τα πλανερά ομοιώματα και δεχόμαστε εξίσου γοητευμένοι το κακό, θρηνούμε digital, ούτε μια χούφτα χώματα, μάς απονεύρωσε το νιόβγαλτο αρπακτικό κι εσύ που για τόσα πολλά ξέρεις ελάχιστα, θα πεις κι ευχαριστώ μετά την καραντίνα. Μα εγώ που θρηνώ τους ζωντανούς και ζω τ’ απλάνιστα θα πάψω να ‘μαι πίσω απ’ την κουρτίνα. Έτσι για τη ρουτίνα κάθε απόγευμα στις έξι στου θανάτου συνεπής κι εγώ την ακολουθία θα βγαίνω μ’ ό,τι στοιχεία θα ‘χω κατά λέξη, και το καλύτερο, εν αμισθία. Θα ξεκινάω πρώτα με τα νέα κρούσματα πείνας και πόσα απ’ τα παλιά χαθήκανε ως τώρα, μετά μ’ όσους παραμένουν σε συνθήκες καραντίνας κι όσους ψυχολογικά πήραν την κατηφόρα. Θα απαριθμώ τα νέα κρούσματα ανεργίας κι όσους νοσηλεύονται προσωρινά με επιδόματα. Θα συνεχίζω με τα κρούσματα απροθυμίας κι όσους μιλάνε ακόμα για δικαιώματα. Θ’ ακολουθεί η λίστα με τις αυτοκτονίες κι όλα τα κρούσματα τα ορφανά της κοινωνίας. Πόσοι προστέθηκαν τσιπαρισμένοι παρίες και πόσοι πήγαν άκλαφτοι και άνευ συνοδείας. Δεν είμαι σίγουρος αν θα ‘χει τηλεθέαση Όταν καλοκαιριάζει, ο Έλληνας έχει να διαλέξει. Ο ιός θα πάψει να ‘χει πέραση, μα εγώ θα ‘μαι εκεί όπως συνηθίσαμε στις 18:00. Ήρθε ο καιρός που οι αλήθειες, χάνονται στα φανερά. Αρνήσου τα όλα να ξεθαμπώσει η εικόνα Εκτός αν εθίστηκες για τα καλά στα πλανερά που το θάνατο σου φόρεσαν κορώνα. Απ’ τις απαγορεύσεις και τις κλεισούρες η γερασμένη σκέψη μας τόσο πολύ έχει μπλέξει που έχουμε στη φουρτούνα μας για σημαδούρες τις θλιβερές μινιατούρες των 18:00. Τρώμε τζάμπα το χρόνο μας, τί απ’ όλα αληθεύει πάνω στη σύγχυση ποντάρουνε οι «σωτήρες» έτσι κι αλλοιώς κλίνη για μας δεν περισσεύει και τζογάρουνε στο τέλος οι μνηστήρες. Απ’ τις φαρμακοπαρακαλιάρες, τις τρομοχαμούρες άντε να βρεις στο τέλος ποιος έχει φταίξει. Γι’ αυτό μετά το σιωπητήριο απ’ τις καρικατούρες θα ‘χει ενημέρωση από εμάς κάθε απόγευμα στις 18:00. Έτσι κουφάλες, για τη ψυχούλα μας και για όσους θάψατε μόνους και σημαδεμένους απ’ το ψέμα σας.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια