Παραιτήθηκε ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας Σουλεϊμάν Σοϊλού
Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας, Σουλεϊμάν Σοϊλού, το βράδυ της Κυριακής, σύμφωνα με το τουρκικό πρακτορείο Anadolu.
Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας, Σουλεϊμάν Σοϊλού, το βράδυ της Κυριακής.
Στον κ. Σοϊλού αποδίδονται ευθύνες για κακούς χειρισμούς, σε ό,τι αφορά την πανδημία κορονοϊού, μετά από τις εικόνες με πλήθος κόσμου στους δρόμους, πριν από τη 48ωρη απαγόρευση κυκλοφορίας σε 31 πόλεις, ανάμεσα τους η Άγκυρα και η Κωνσταντινούπολη.
Περισσότερα σε λίγο...


Δεν υπάρχουν σχόλια