«Δώρο» στους καναλάρχες από την Κυβέρνηση – Δεν πληρώνουν φέτος τη δόση για τις τηλεοπτικές άδειες


 τηλεοπτικες αδειες

Γλιτώνουν τα 21 που θα πλήρωναν συνολικά εντός του 2020 οι ιδιοκτήτες καναλιών (από 3.5 εκατ. ευρώ ο καθένας) ως δόση για τις τηλεοπτικές άδειες που έχουν λάβει.
Με πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε χθες με τίτλο «Μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορονοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις», οι έξι ιδιοκτήτες των καναλιών Γιάννης Αλαφούζος (ΣΚΑΪ), Γιάννης Βαρδινογιάννης (STAR), οικογένεια Βαρδινογιάννη (ALPHA), Θοδωρής Κυριακού (ΑΝΤ1), Ιβάν Σαββίδης (OPEN) και Βαγγέλης Μαρινάκης (MEGA) δεν θα πληρώσουν 3,5 εκατομμύρια ευρώ φέτος, χωρίς να αποσαφηνίζεται τι θα γίνει με αυτά τα χρήματα. Αν δηλαδή θα πληρωθούν και πότε

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.