Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΕΙ ΒΟΛΤΑ ,,ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ,,,, ΕΣΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ


Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΕΙ ΒΟΛΤΑ ,,ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ,,,, ΕΣΕΙΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ 

Από χτες έχασα κάθε εμπιστοσύνη σε αυτό το πράγμα που λέγεται εξουσία.
Και στις 3 δομές της, εκτελεστική, δικαστική, νομοθετική
Εξουσία είναι εκτός ουσίας ....και ακούω το πρωί ένα πραγματάκι που έλεγε ,,,,η ΔΕΗ και η ενέργεια θα έχει σωστή χρήση για την ώρα και με αυτή την κρίση ,,έτσι η ΔΕΗ δεν θα κόβει το ρεύμα σε ανήμπορους και σε αυτούς που θα καλύπτουν τους ανήμπορους.
Λέω απλά τώρα να το σπάσω το ράδιο να σπάσω τα αυτιά μου τι να κάνω; 
 Αυτά που ακούω από κάτι τέτοια που είναι κουρντισμένα ...ρεεεε άνθρωπε κουρδιστέ και το mall ακόμα, τώρα είναι όλοι κατεστραμένοι και φτωχοί περισσότερο από τους ανήμπορους που λες.
Κυκλοφόρησε κι αυτό το απίθανο βίντεο από την παραλία Θεσσαλονίκης κι  έχει γίνει χαμός το έβλεπε ο Κωτάκης που του το έδειχνε ο Μπογιόπουλος και το ανέλυαν  και είχανε σκάσει στο γέλιο στον αέρα ,,,γέλιο ξεγέλιο πέρασαν τα μέτρα ,,και ο άρειος πάγκος καλύτερα να πουλάει στον πάγκο εφημερίδες εκεί στα σούπερ μάρκετ τα δικα τους...

Σήμερα από το πρωί έχει γίνει χαμός, πήγε μετά από αυτό το Χατζηδάκη και έκοψαν στην εταιρεία συνεταιριστική μεταλλική το ρευμα!
 Αυτή φτιάχνει σαπούνια και δοχεία μεταλλικά που μπαίνουν τα απορρυπαντικά.

Κόψανε με 3 διμοιρίες ΜΑΤ το ρεύμα, μέσα στην κρίση, που ζητάει ο κόσμος τέτοια ,και το γιατί;
 Δεν ήτανε το θέμα οτι χρωστάει, αλλά ο ιδιοκτήτης φαλίρισε και επειδή χρωστούσε πολλά δεδουλευμένα στους εργάτες, οι εργάτες 21 συνεταιρίστηκαν και την δουλεύουν.
Και τώρα που είχε δουλειά τους έκοψαν το ρεύμα και δεν μιλάνε.

 Κουβέντα για τις τράπεζες που ο κόσμος λιγοθυμούσε ,,γιατί έκλεισαν τα ΕΛΤΑ που  πήγαιναν στο σπίτι τις συντάξεις.

Πάλι με βίντεο  ψεύτικο δεν πήραν τα μέτρα περιορισμού ,,οτι δήθεν δεν μέναμε μέσα; 

Τελείωσε πέρασαν τα μέτρα κι ο άρειος πάγκος βγήκε και είπε όλους  όσοι βγαίνουν έξω, μέσα.

 Η ουσία είναι πέρασαν τα μέτρα τα έκαναν φεκ  άρα χούνταααααα.
και ΠΩΣ το καταλαβαμε??
 Οχι μονο απο τα μετρα απαγορευση κυκλοφιριασ απαγορευση πασχα και σουβλισμα αρνιου ,,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΤΗΣ ,,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ,,ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΕΝΑΙ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ 

 Ξέρετε οι νόμοι δεν καταργούνται αλλά αδρανοποιούνται και μόνο αν γίνει αναθεώρηση  αναπροσαρμόζονται ή καταργούνται.
ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΣΕ ΕΣΩΣΑΝ, ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕΣ, ΖΕΙΣ ΧΑΡΗ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝΕ ΑΥΣΤΗΡΑ!!!

ΜΩΡΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΤΙ ΣΕΛΕΜΠΡΙΤΙ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΗΤΑΝΕ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΙ....
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ,ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ,,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ,,,,ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!

ΑΝΤΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ...

ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΞΕΠΛΥΝΟΥΝ ,,,ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥΣ ,,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΕΩΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑΝΚΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ...

ΑΥΤΟΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ, ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ, ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΙ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ  ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!

ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ,,ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ,,,ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΤΕΩΡΙΤΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΙΟΥ ,,,

ΑΡΑ ΑΜΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΜΕΣΑ ,,ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ,,ΘΑ ΠΟΥΝΕ ΕΙΔΑΤΕ ΣΑΣ ΣΩΣΑΜΕ ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ????

ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΑΝ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ
ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.
 ΕΙΠΑΜΕ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ !!!!!!!
 ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΚΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ.
 ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΙΚΙΟΥ ΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙ ΕΙΠΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ,,ΤΕΡΜΑ, ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΤ, ΤΕΡΜΑ  ΤΟ ΑΡΝΙ ΦΕΤΟΣ ,,,,ΓΙΑΤΙ?????
ΜΕ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ????
ΑΡΑΓΕ ΕΧΕΙ ,ΜΕΤΡΗΘΕΙ ΕΞΩ Η ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ; 

ΑΝ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΑΝ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ.

ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΨΕΥΤΙΚΟ, ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ,,ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ, ΟΧΙ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ...
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ, ΕΤΣΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΒΟΜΒΑ ΒΠΠ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΥΙΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΥΠΥΟΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΛΠ ΤΕΤΟΙΑ ,,,,,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ Η ΩΡΑ, ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ,,,,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΗΚΕ.
 ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΠΟΜΠΑ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΣΚΑΓΕ ΚΑΙ ΖΗΜΙΕΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΕ ΧΑΡΙΤΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ!


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.