ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ,,ΤΟ ΚΟΡΟΝΟΣΟΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ,,ΤΟ ΚΟΡΟΝΟΣΟΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ
TI ΤΡΕΧΕΙ??? Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ??
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας ενημερώθηκε από τον πρωθυπουργό μέσω τηλεδιασκέψεως για τα περί του κορωνοϊού και της επιδημίας
όπως μεταδόθηκε από το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων ΑΠΕ-ΜΠΕ:
«Έχει δημιουργηθεί αυτή η όμορφη παράδοση μέσα στις δύσκολες μέρες που περνάμε, να παρακολουθούν το απόγευμα όλοι την εκπομπή αυτή με τον κ. Τσιόδρα και τον κ. Χαρδαλιά, κάτι που έχει βοηθήσει πολύ στο να περάσουμε αυτή την περιπέτεια, στο κομμάτι το ψυχολογικό».
ΤΕΛΙΚΑ ....ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΗ ..ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΣ ...ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΩΣΑΝ ΝΑ HΜΑΣΤΑΝ ΛΕΠΡΟΙ ΗΗ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΟΥΝΤΑ ,,ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ .....
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΌΤΕΡΟ ΑΞΊΩΜΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΆΔΟΥΝ ΜΕ ........
ειναι εκπομπη τελικα???
αρα ο κυριος Τσιoδρας και οι αλλοι ειναι καλοι παρουσιαστες
με μεγάλη ακροαματικοτητα
ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΠΌΡΡΟΙΑ ΟΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΩ ΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ???
ΑΝ ΗΤΑΝΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ,,ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ..
ΙΣΩΣ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΟΥ ??
Δεν υπάρχουν σχόλια