Αδωνις: Τι να κάνετε τη ρευστότητα αφού είστε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι;

ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ;
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ, ΜΟΛΙΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ  Ο ΑΔΩΝΙΣ!!!

ΕΣΥ ΤΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΩΣ ΒΟΛΕΥΤΗΣ;
ΜΗΠΩΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΩΣΑΤΕ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ;

ΜΗΠΩΣ ΦΑΓΩΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟ Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ;

Η ΜΗΠΩΣ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕ;

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.