Ένταση και χημικά στο υπουργείο Εργασίας - ΤΩΡΑ



Eργαζόμενοι στον τομέα επισιτισμού - τουρισμού επιχείρησαν να σπάσουν την πόρτα και να εισέλθουν στο υπουργείο
Ένταση προκλήθηκε έξω από το υπουργείο Εργασίας το μεσημέρι της Πέμπτης 28/5, όταν εργαζόμενοι στον τομέα επισιτισμού - τουρισμού, που πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρτίας στο κέντρο της Αθήνας, επιχείρησαν να σπάσουν την πόρτα και να εισέλθουν στο υπουργείο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.