ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΟΖ

Αραγε τι θελει η Αιγυπτος και δεν υπογράφει μαζι μας; Ποιο νήμα ξανα πιάσαμε εφοσον ολα ειναι υπο συζήτηση μήνες τωρα; Θα πρεπει να κοιταμε ολοι περισσότεροι το νοημα πισω απο τις λεξεις με την Αίγυπτο. Αυτη η απροθυμία γεννάει ερωτήματα ως προς την στάση τους.
Ακολουθεί Ανακοίνωση του ΥΠΕΞ:
Είχα σήμερα την τιμή να γίνω δεκτός από τον Πρόεδρο της Αιγύπτου, τον κ. Al Sisi, στον οποίο μετέφερα τους θερμούς χαιρετισμούς του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.
Του μετέφερα επίσης τη διακηρυγμένη βούληση της χώρας μας να συσφίξουμε τους δεσμούς φιλίας και συνεργασίας με την Αίγυπτο.
Αμέσως μετά είχα μακρές συνομιλίες με τον στενό μου φίλο, τον Αιγύπτιο Υπουργό, τον κ. Sameh Shoukry. Συζητήσαμε για τα περιφερειακά θέματα, για τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο, για το Λιβυκό, για την τουρκική προκλητικότητα.
Τέλος, ξαναπιάσαμε σήμερα το νήμα της διαπραγμάτευσης για τη συμφωνία των οικονομικών ζωνών μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου.
ΠΗΓΗ nemesishd.eu
Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια