“Φραγμός” στο Twitter- Σχέδιο νόμου με πρόσχημα την ενσωμάτωση ευρωπαϊκής οδηγίας…


Ανοικτό το ενδεχόμενο σύνταξης νόμου για το Twitter και τα social media από την κυβέρνηση, όπως αποκάλυψε το “Παρόν της Κυριακής” και αναδημοσιεύουν οι typologies.gr.

Όπως γράφει η εφημερίδα, η συζήτηση έχει ξεκινήσει και δεν είναι νέα. Βουλευτές της ΝΔ και υπουργοί έχουν ζητήσει μια τέτοια παρέμβαση, αλλά το γεγονός πως και o Πρόεδρος της Τουρκίας Ερντογάν κινείται προς μια τέτοια κατεύθυνση συνιστά ανασταλτικό παράγοντα.

Η πολιτική σκέψη για την παρέμβαση είναι πως αυτήν τη στιγμή, με δεδομένη την κατάσταση στα ΜΜΕ, η κυβέρνηση δέχεται κριτική ή αποκαλύπτονται σκάνδαλα κυρίως μέσα από το Twitter. Την ίδια ώρα, μέσα από το social media και κυρίως το Facebook αναπαράγονται προσβολές και μεταδίδεται διαρκώς ρατσιστικό περιεχόμενο, σε σημείο που μεγάλοι διαφημιζόμενοι να ξεκινούν μποϊκοτάζ στη δημοφιλή πλατφόρμα. Σημειωτέον δε ότι η μονοπωλιακή της λειτουργία έχει προκαλέσει μεγάλα προβλήματα στον Τύπο.

Το πεδίο εφαρμογής του υπό σκέψη νόμου για το Twitter είναι η υποχρέωση της Ελλάδας για ενσωμάτωση της Οδηγίας 1808/2018. Σε αυτή προβλέπεται πως οι υπηρεσίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να συμπεριληφθούν στην Οδηγία 2010/12/ΕΕ, ώστε να προστατεύονται οι ανήλικοι από επιβλαβές περιεχόμενο, όπως η υποκίνηση βίας, μίσους και τρομοκρατίας.

Πηγή: typologies.gr

Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.