Γιατι ο Μπάιντεν ΔΕΝ απευθύνθηκε στις 4 Φεβ. φέτος με επίσημη ομιλία του προς τον Αμερικανικό λαό...?



Στην παρακάτω εκπομπή “Situation Update” του γνωστού δημοσιογράφου Μάικ Άνταμς (Mike Adams), αναφέρει το γεγονός
πως, φέτος, ο Αμερικανός Πρόεδρος ΔΕΝ εξεφώνησε την επίσημη ετήσια ομιλία του προς τον αμερικναικό λαό που λέγεται “The State of the Union Address”, δηλαδή, η Απεύθυνσις περι της Καταστάσεως των ΗΠΑ…!!!

Αυτό ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ ΠΟΤΕ σε όλη την ιστορία των ΗΠΑ!!! Ούτε τον ΨΕΥΔΟ-κορωνοϊού ΔΕΝ επικαλέστηκε ο Μπάιντεν ως δικαιολογία, ΤΙΠΟΤΕ!!!

Ως είθησται, την συγκεκριμένη ομιλία την εκφωνούν ΟΛΟΙ οι Προέδροι των ΗΠΑ αρχές Φεβρουαρίου κάθε χρόνο διότι την χρησιμοποιούν ως ένα μέσον με το οποίον να ξεκινήσουν το νέο έτος ενημερώνοντας τον λαό για όλα όσο έχουν εν τω γίγνεσθαι για το έθνος, κτλ.

ΆΡΑ, το γενονός πως ο γερο-Μπάιντεν ΔΕΝ εξεφώνησε την συγκεκριμένη ομιλία αποδεικνύει περαιτέρω το…ΓΕΓΟΝΟΣ πως είναι ένας «πρόεδρος»-…ΜΑΪΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!

http://sinomosiologos.blogspot.com/

 

 

Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε. 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.