Αστυνομικοί: Είναι ανθυγιεινή η εργασία στην ΑΑΔΕ και όχι στην ΕΛ.ΑΣ.; »
ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ,ΟΤΑΝ ΜΕΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΦΥΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥΣ Ή ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΊ ΤΟ ΑΝΙΑΤΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ''ΕΙΔΙΚΟΙ'' ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ...
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ''ΤΑΪΖΕΙΣ'' ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΛΛΟΣ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ!!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟΙ) ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΊ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Για ακόμη φορά οι αστυνομικοί της Φωκίδας με επιστολή τους στον βουλευτή του νομού κ. Μπούγα, ζητούν την αναγνώριση του επαγγέλματος του Αστυνομικού ως επικίνδυνο και ανθυγιεινό.
Όπως τονίζουν, χορηγήθηκε από την Κυβέρνηση επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας στους υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, και οι αστυνομικοί ακόμη περιμένουν.
«Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι απολύτως προκλητική για τον Έλληνα και την Ελληνίδα Αστυνομικό και αποτελεί τεράστια ασέβεια προς τους νεκρούς και τους τραυματίες του σώματος της ΕΛ.ΑΣ,» τονίζει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΛΑΜΙΑ FM-1 ο πρόεδρος των αστυνομικών υπαλλήλων Φωκίδας, Χρήστος Ντελής.
Πηγή: lamiafm1.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια