Αυτοκτονία στο Άλσος Βύρωνα


ΜΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΥΝ ΟΙ ''ΕΙΔΙΚΟΙ''!!!

Μπροστά σε ένα τραγικό θέαμα βρέθηκαν οι αστυνομικοί οι οποίοι κλήθηκαν στο Άλσος Βύρωνα μετά από ειδοποίηση περιοίκων.

Σε ένα δέντρο βρήκαν, δυστυχώς, απαγχονισμένο έναν νεαρό άνδρα. Από τον έλεγχο που πραγματοποίησαν, διαπίστωσαν ότι πρόκειται για 37χρονο Έλληνα του οποίου την εξαφάνιση μάλιστα είχε δηλώσει η μητέρα του πριν 3 μέρες.

Κάνουμε Like and share το άρθρο, με αυτόν τον τρόπο μας επιβραβεύετε. Fair Notice -Mε επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος:Το newsplanet09 όπως και η σελίδα μας newsplanet09 στο facebook απαγορεύει ρητώς από 9/6/20 οποιαδήποτε επισήμανση ή χαρακτηρισμό των άρθρων του από μη αναγνωρισμένες από το Ελληνικό κράτος, αλλά και τους διεθνείς νόμους προστασίας ατομικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθερίας άποψης και ιδεών από διαδικτυακές οργανώσεις, οι οποίες δεν συνάδουν με το Σύνταγμα & τους νόμους της χώρας μας, και τις οποίες δεν αναγνωρίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από enot-poloskun. Από το Blogger.